تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 38813

بیشترین بارندگی استان اصفهان در خور و بیابانک و زواره ثبت شد

بیشترین بارندگی استان اصفهان در خور و بیابانک و زواره ثبت شد

 رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کویری خور و بیابانک و همچنین شهر زواره با ۲۷ میلی‌متر ثبت شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:لیلا امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از خور و بیابانک و زواره،

Print Friendly, PDF & Email

 رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کویری خور و بیابانک و همچنین شهر زواره با ۲۷ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:لیلا امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از خور و بیابانک و زواره، دهاقان با ۲۲، بادرود و خوانسار با ۲۱، اردستان و گلپایگان با ۲۰، چادگان با ۱۸، کاشان و مهاباد با ۱۴، نطنز با ۱۳ و فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر دارای بیشترین بارندگی بودند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه، بارش های خوبی را در استان اصفهان بهمراه داشت، ادامه داد: چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نایین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: این سامانه امروز با شدت کمتری نسبت به دیروز در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: سامانه بارش‌زای دیگری از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

امینی افزود: دمای هوای صبح امروز شهر اصفهان به ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به روز گذشته پنج درجه سردتر شد.

وی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۲۳ و در سردترین ساعت به ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی اضافه کرد: خوانسار با دمای چهار و خور و بیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان