تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 34462

۴ فوتی و ۲ مجروح در ۴ حادثه رانندگی

۴ فوتی و ۲ مجروح در ۴ حادثه رانندگی

طی شبانه روز گذشته در جاده های اصفهان رخ داد: ۴ فوتی و ۲ مجروح در ۴ حادثه رانندگی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن ۴ نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر در ۴ حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در جاده های استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” اصغر

Print Friendly, PDF & Email

طی شبانه روز گذشته در جاده های اصفهان رخ داد:
۴ فوتی و ۲ مجروح در ۴ حادثه رانندگی
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن ۴ نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر در ۴ حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در جاده های استان خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” اصغر زارع” بیان داشت: ساعت ۳ و ۵ دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در محور اتوبان معلم از جاده خارج شده و واژگون می شود که در این حادثه راننده خودرو در دم فوت می کند.
وی افزود: کارشناسان پلیس راه پس از حضور در صحنه و بررسی دقیق و کارشناسی انجام شده، عدم توجه به جلو از سوی راننده را علت وقوع حادثه اعلام کردند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: ساعت ۴ و۲۷ دقیقه روز گذشته ماموران پاسگاه پلیس راه “بهارستان” از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پیکان با یک عابر پیاده در محور اصفهان – شیراز مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند که دربررسی صورت گرفته مشخص شد عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و علت حادثه نیز عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پیکان تشخیص داده شد.
سرهنگ زارع ادامه داد: همچنین ساعت ۱۷و ۵۵ روز گذشته در گردنه “قیر” یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی پژو فوت و علت آن نیز عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو تشخیص داده شد.
این مقام انتظامی عنوان داشت: ساعت ۱۹ و۴۵ دقیقه شب گذشته نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور دهاقان به بروجن از جاده خارج شده و واژگون می شود که در این حادثه یک نفر فوت و ۲ نفر مجروح می شوند و علت حادثه از سوی کارشناسان عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سواری پراید تشخیص داده شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عدم توجه به جلو از سوی رانندگان را یکی از بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی در جاده های استان اصفهان اعلام کرد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم هنگام رانندگی تمام حواس و توجه خود را به جلو معطوف کرده و از انجام هر عملی که باعث حواس پرتی و عدم تمرکز آنها می شود خودداری و به ویژه از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی جداً بپرهیزند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.