تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
کد خبر : 34375

استفاده از ظرفیت های تریبون نمازجمعه در مدیریت مصرف 

استفاده از ظرفیت های تریبون نمازجمعه در مدیریت مصرف 

    به گزارش دنیای اسرار:با فرارسیدن تابستان و به منظور تبیین طرح های وزارت نیرو جهت مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق اصفهان از تمام پتانسیل های اجتماعی و معنوی جامعه از جمله ظرفیت ویژه تربیون نماز جمعه در فرهنگسازی بهینه‌ مصرف برق استفاده نمود و در این راستا در آدینه های مختلف با

Print Friendly, PDF & Email

 

 

به گزارش دنیای اسرار:با فرارسیدن تابستان و به منظور تبیین طرح های وزارت نیرو جهت مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق اصفهان از تمام پتانسیل های اجتماعی و معنوی جامعه از جمله ظرفیت ویژه تربیون نماز جمعه در فرهنگسازی بهینه‌ مصرف برق استفاده نمود و در این راستا در آدینه های مختلف با حضور مدیران بعضی از مناطق ، روسای بخش ها و سرپرست و کارشناس تکریم ارباب رجوع روابط عمومی در نماز جمعه ،نهادینه شدن مصرف بهینه برق و استفاده از سامانه‌های غیرحضوری و برپایی میز خدمت توانسته است مسیر اطلاع رسانی به مردم را ایجاد و هموار نماید.

مهندس شب بیدار ، رییس بخش برق بهارستان و مهندس مرسل صالحی مدیر دفتر مدیریت مصرف به عنوان سخنران پیش از نماز جمعه شهر بهارستان . سپاهان شهر حضور بهم رسانیدند .

 

ایشان در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف در حوزه های مختلف صنعتی ،کشاورزی و خانگی توضیحات لازم را بیان کرده و با توجه به اهمیت مصارف خانگی در پیک بار؛ طرح ۲۰=۱ را به عنوان طرح ویژه سال جاری بیان نموده و از شهروندان خواستند با راهکارهای ارائه شده از پاداش های طراحی شده بهره مند شوند همچنین در خطبه های نماز جمعه سپاهان شهر بخشی از خطبه دوم به مدیریت مصرف برق اختصاص پیدا کرد .

 

حجه الاسلام ملکیان امام جمعه سپاهان شهر گفت : آنچه مسلم است ما برق و آب کم نداریم ولی بایستی مصرف درست را یاد بگیریم.

 

وی خاطر نشان کرد : باید مصارف غیر مولد را کنار بگذاریم تا صنعت و کشاورزی فرصت تولید را داشته باشند و از مردم خواست هر چه می توانند در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و مصارف غیر ضروری خود را به ساعات انتها یا ابتدای صبح منتقل نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.