تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 40217

بزرگترین سالن ورزشی شهرستان ورزنه افتتاح شد

بزرگترین سالن ورزشی شهرستان ورزنه افتتاح شد

با حضور وزیر کشور؛ بزرگترین سالن ورزشی شهرستان ورزنه افتتاح شد سالن ورزشی شهید زرین شهرستان ورزنه پس از چهارده سال، در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری رسید. به گزارش دنیای اسرار: همزمان با ایام مبارک عید مباهله، سالن ورزشی شهید زرین شهرستان ورزنه با حضور وزیر کشور، استاندار اصفهان، مدیر کل آموزش

Print Friendly, PDF & Email

با حضور وزیر کشور؛

بزرگترین سالن ورزشی شهرستان ورزنه افتتاح شد

سالن ورزشی شهید زرین شهرستان ورزنه پس از چهارده سال، در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش دنیای اسرار: همزمان با ایام مبارک عید مباهله، سالن ورزشی شهید زرین شهرستان ورزنه با حضور وزیر کشور، استاندار اصفهان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون توسعه مدیریت نوسازی مدارس استان، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

سیستانی، معاون توسعه مدیریت نوسازی مدارس استان اصفهان در خصوص این پروژه گفت: کلنگ این سالن ورزشی، سال ۸۹ به زمین زده شده، اما ادامه ساخت و ساز آن حدود ده سال متوقف شده بود و از آغاز به کار دولت سیزدهم، تکمیل ۵۰ درصد باقیمانده آن آغاز شد.

وی ادامه داد:به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان و با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، فرمانداری شهرستان ورزنه، شهرداری و شورای شهر ورزنه و همکاری راهداری ورزنه، این پروژه عظیم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تکمیل شد تا بزرگترین سالن ورزشی شهرستان ورزنه آماده خدمت رسانی به دانش آموزان عزیز باشد.

اصغری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورزنه نیز در خصوص نامگذاری این مجموعه اشاره کرد: این سالن ورزشی به نام شهید عبدالرسول زرین، تیرانداز زبردست دفاع مقدس که به ارتش تک نفره معروف بود نامگذاری شده است تا دانش آموزان عزیز با الگوگیری از این شهید عزیز کارهای بزرگی برای میهن خود رقم بزنند و در رسیدن به اهداف خویش از تلاش دست برندارند.

گفتنی است سالن ورزشی شهید زرین ۲۵۰۰ متر مربع مساحت و ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان