کاهش سالیانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین با احداث ابرپروژه شهید فخریزاده

معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان خبر داد: کاهش سالیانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین با احداث ابرپروژه شهید فخریزاده معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فخریزاده و پیشبرد عمرانی قطعات حلقه چهارم ترافیکی، شاهد کاهش سالیانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در شهر اصفهان خواهیم بود. به گزارش
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان خبر داد:
کاهش سالیانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین با احداث ابرپروژه شهید فخریزاده
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فخریزاده و پیشبرد عمرانی قطعات حلقه چهارم ترافیکی، شاهد کاهش سالیانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در شهر اصفهان خواهیم بود.
به گزارش دنیای اسرار ،سعید ساکت با اشاره به آغاز عملیات احداث مجموعه پلها و زیرگذر شهید فخریزاده و کیلومتر ۶۹ تا ۷۱ حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان با وحدت عملکردی در مناطق ۱۵ و ۴ و ۶ نسبت به تکمیل محور شرقی تا جنوب حلقه چهارم ترافیکی برنامهریزی کرده و در سالجاری این پروژه به ثمر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه تقاطع شهید فخریزاده بهلحاظ ترافیکی یک نقطه استراتژیک و متمایز بهشمار میرود، افزود: طراحی این پروژه با استفاده از نظامات پیشرفته ترافیکی و بهرهگیری از استانداردهای طراحی دایرکشنال الگوی توربو انجام شده است که در سطوح کشور منحصربهفرد است و تکمیل آن در سال جاری به کاهش قابلتوجه زمان سفر، مصرف سوخت و آلودگی هوا کمک خواهد کرد.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: اثرات سالانه اجرای این طرح بر اساس ارزیابیها شامل کاهش بیش از ۱۴۸ هزار ساعت زمان سفر، کاهش بیش از ۵۸ ساعت تأخیر سفر، کاهش مصرف سوخت به میزان ۴۰۰ هزار لیتر و همچنین کاهش ۶۹۳ هزار کیلوگرمی از انواع آلایندگیها است.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه استراتژیک، طبق برنامهریزیهای انجام شده در سال ۱۴۰۴ به بهرهبرداری میرسد تا فرصت بهرهمندی شهروندان از تحولات ترافیکی و زیستمحیطی را فراهم کند.
برچسب ها :ساکت ، معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0