ورود نگاه بازاریابی نوین به قلب بازار فیبر نوری؛ طاها و CanGrow الگوی ملی بازاریابی خدمات ارتباطی را متحول می کنند

به گزارش دنیای اسرار ،نویسنده:بهمن توکلی فرد:در پی تشکیل کمیته عالی توسعه فیبر نوری (FTTX) در شرکت مخابرات ایران و ابلاغ هدفگذاری کلان اتصال ۱٬۲۵۰٬۰۰۰ مشترک فیبر نوری در سطح کشور، شرکت فنی مهندسی طاها با هدف ارتقای اثربخشی فعالیتهای بازاریابی، توسعه بازار و تحول در شیوه فروش خدمات ارتباطی، از آغاز همکاری با
به گزارش دنیای اسرار ،نویسنده:بهمن توکلی فرد:در پی تشکیل کمیته عالی توسعه فیبر نوری (FTTX) در شرکت مخابرات ایران و ابلاغ هدفگذاری کلان اتصال ۱٬۲۵۰٬۰۰۰ مشترک فیبر نوری در سطح کشور، شرکت فنی مهندسی طاها با هدف ارتقای اثربخشی فعالیتهای بازاریابی، توسعه بازار و تحول در شیوه فروش خدمات ارتباطی، از آغاز همکاری با شرکت مشاوره کسبوکار CanGrow خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت طاها، صمد ستاری، مدیرعامل شرکت طنین ارتباط هشتبهشت، با اشاره به اهمیت عبور از فضای سنتی فروش در پروژههای ملی و حرکت به سوی مدلهای علمی و دادهمحور بازاریابی اظهار داشت:
«پروژه توسعه سرویس FTTH در استان اصفهان، فرصتی راهبردی برای آزمودن رویکردهای نوین بازاریابی است و همکاری با شرکت CanGrow به ما امکان میدهد با تکیه بر مشاوران حرفهای کسبوکار، طراحی و تدوین و اجرا استراتژی و برندینگ را با نگاهی علمی اجرا کنیم.»
این همکاری، نخستین گام در مسیر طراحی استراتژی بازاریابی مبتنی بر داده، تحلیل رفتار مشتری، رصد رقبا و تقسیمبندی منطقهای بازار فیبر نوری محسوب میشود.
ستاری افزود: ،شرکت CanGrow به عنوان یک مجموعه مشاوره تخصصی در حوزه طراحی کسبوکار و بازاریابی دیجیتال، در قالب این تفاهمنامه وظایفی همچون
– تدوین استراتژی بازاریابی مبتنی بر مدلهای نوین جهانی
– طراحی نقشه توسعه فروش منطقهای بر اساس پتانسیل بازار
– مشاوره در طراحی بستههای فروش هدفمند برای ریسلرها
– آموزش نیروهای فروش و طراحی سیستمهای انگیزشی
– تدوین الگوی تبلیغات محلهمحور و حضور مؤثر در بازار دیجیتال را بر عهده دارد
ستاری تأکید کرد: «در شرایطی که بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی چالشهای پیچیده بازار ارتباطات نیست، همراهی با مدیران ، کارشناسان و مشاورانی با رویکرد علمی، راهکاری ضروری برای تحقق مأموریتهای بزرگ ملی مانند پروژه FTTX است.»
این رویکرد تازه، با بهرهگیری از تجارب ارزشمندی که طی سالهای گذشته در مخابرات منطقه اصفهان و توسط متخصصان بازاریابی آن مجموعه کسب شده، تقویت خواهد شد؛ از جمله طراحی نظام رصد رقبا، اجرای مدلهای نظرسنجی سرکوال و کانو به صورت مکانیزه، توسعه دیجیتال مارکتینگ و سیاستگذاری بازاریابی مبتنی بر مدل کانواس و 7p می باشد.
گزارش نهایی حاصل از همکاری شرکت طاها و CanGrow بهزودی در قالب برنامه عملیاتی فروش، تقسیمبندی مراکز، طراحی ساختار تبلیغات، بستههای پیشنهادی و مدل امتیازدهی ریسلرها منتشر خواهد شد.
این همکاری، نهتنها گامی مؤثر در جهت تحقق هدفمند و دقیق پروژه توسعه فیبر نوری در کشور به شمار میرود، بلکه نقطه عطفی در تحول نگاه به بازاریابی علمی در ساختارهای فنی سازمانهای ارتباطی است.
حرکتی نوین که با تکیه بر تجربه، خلاقیت، کار تیمی و مشارکت دانشگاهی، بستری برای فرهنگسازی بازاریابی در صنعت مخابرات فراهم میسازد.
تلفیق دانش روز، مشاوره حرفهای و استفاده از ظرفیت نخبگان مخابراتی و دانشگاهی وتجربه حرفه ایی مدیران و کارشناسان خبره مخابرات استان است از مهمترین ارکان این تفاهمنامه است که مسیر پیشروی بازاریابی خدمات ارتباطی را به شکلی نوین و کارآمد در شرکت فنی محور مخابرات ترسیم میکند
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.












ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0