تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 10384

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ وتپانچه رقابت های تیراندازی جانبازان و معلولین در جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ورزشگاه شهید میثمی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند. به گزارش دنیای اسرار:مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی

Print Friendly, PDF & Email

اعلام برترین های مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ وتپانچه

رقابت های تیراندازی جانبازان و معلولین در جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ورزشگاه شهید میثمی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش دنیای اسرار:مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در کلاس تفنگ و تپانچه از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در سالن ورزشی شهید میثمی برگزار شد.

دبیر هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: امسال در مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان ۶ رشته ورزشی نیز در بخش جانبازان و معلولین حضور دارند که یکی از آنها تیر اندازی است.

محمدصادق پسندیده ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که امسال ورزش جانبازان و معلولین در جریان این مسابقات قرار گرفت. در رشته تیراندازی هم آقایان و هم بانوان حضور داشتند که در دو ماده تفنگ و تپانچه در دو گروه ایستاده و نشسته به رقابت پرداختند و در پایان به آنها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات با توجه بهظرفیت بالای ورزشکاران در کنار سایر رشته های ورزشی که در ماه مبارک رمضان برپاشده، حضور پرشور ورزشکاران جانباز و معلول استان بود و تصمیم داشتیم ثابت کنیم کهاین عزیزان هم درکنار مسائل معنوی به ورزش نیز اهمیت می دهند.

علیرضا نصر اصفهانی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بیان داشت: خوشحال هستم در کنار فضای ورزشی که شهرداری اصفهان برای مردم تدارک دیده، سهم معلولین نیز در این تصمیم رعایت شده و ما شاهد برگزاری این مسابقات در شش رشته ورزشی بین جانبازان و معلولین عزیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال گذشته در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان رشته های ورزشی بسیار محدود بود اما امسال تعداد رشته ها افزایش پیدا کرده که این همت در معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بسیار مبارک است.

نصر گفت: من از تمام کسانی که این تصمیم را گرفتند و در مجموعه ورزشی شهید میثمی این مسابقات را برگزار کردند بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و علاوه بر ماه مبارک رمضان، در طول سال نیز شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم.

نتایج این دوره از مسابقات بدین شرح است:

بانوان:

در بخش تپانچه زهرا سایی، فاطمه جمالی و مریم مردانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ درازکش و ایستاده عزت مرادی و فاطمه سلامیان مقام اول، افسانه هارونی و مرجان یزدانی مقام دوم را کسب کردند.

در گروه آزاد زهره اکبری، زهرا اکبری و زهره خلیلیان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

آقایان:

در بخش تپانچه حمزه یزدانی، علیرضا مختاری و حسین هداوند به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ مهدی آقابایی، حسین هنرمند و رضا حاجیان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان