تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 10926

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پودر لباسشویی خارجی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ“حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و

Print Friendly, PDF & Email

کشف پودرلباسشویی قاچاق در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله پودر لباسشویی خارجی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ“حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی ازانبارهای تخلیه بار را اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۱۷۵ کیسه ۱۰ کیلوگرمی و ۴۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی پودر لباسشویی خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است. سرپرست پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق ، زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان