تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 11093

خدمتی که برای رضای خدا و مردم انجام شده باشد، ماندگار می شود

خدمتی که برای رضای خدا و مردم انجام شده باشد، ماندگار می شود

مهندس علوی در مراسم تودیع ومعارفه روسای جدید ادارات گاز مناطق ۳و ۶ گفت: خدمتی که برای رضای خدا و مردمانجام شده باشد، ماندگار می شود با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات گاز مناطق سه و شش اصفهان و  تقدیر از رئیس واحد

Print Friendly, PDF & Email

مهندس علوی در مراسم تودیع ومعارفه روسای جدید ادارات گاز مناطق ۳و ۶ گفت:

خدمتی که برای رضای خدا و مردمانجام شده باشد، ماندگار می شود

با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات گاز مناطق سه و شش اصفهان و  تقدیر از رئیس واحد خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: مهندس علوی در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیریتی وجود دارد، افزود: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می‌ماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.

مهندس علوی، چهار بعد مهم از ابعاد هوش هیجانی مورد نیاز برای مدیران را ، ارتباط موثر با دیگران، داشتن  سعه صدر و آستانه تحمل بالا،برخورداری از اعتماد به نفس و  امید به آینده عنوان کرد و گفت: اینجانب از مدیران انتظار دارم تا با هماهنگی و استفاده از نیروهای متعهد و متخصص مربوطه و در چارچوب ضوابط شرکت در جهت توسعه ، حفظ و نگهداری تأسیسات ، پیاده سازی الزامات تعالی سازمانی ، توسعه  اخلاق و فرهنگ تکریم ارباب رجوع و توانمند سازی کارکنان برنامه ریزی و اقدام نمایند.

 وی ، بیان داشت: از یک مدیر ساعی و موفق شرکت  انتظار می رودکه وی قدرت حل مساله، توان ایجاد نشاط و شادی در محیط کار وجسارت و شجاعت  لازم در رویارویی با مشکلات و مسائل مختلف را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،بر توجه ویژه به پاسخگویی تلفنی مشترکین از طریق ایجاد راهنمای مشترکین در تلفنگویای شرکت، عملکرد صحیح و دقیق مامورین قرائت کنتور، ترمیم ترانشه های حفاری وتعویض کنتورهای خراب مشترکین خانگی  به منظور ارتقای کیفیت خدمات و کاهشکاستی ها و شکایات تاکید کرد و افزود: توسعه خدمات  گازرسانی نیازمند تعامل سازنده با مشترکین وبرنامه ریزی مناسب است.

وی، با تقدیر از زحمات رئیس واحد خدمات فنی و فروش عمده و روسای مناطق شش و سه، بیان داشت: آقای محمد عابدی فرد  یکی از مدیران  خدوم و موفق این شرکت بودند که اینک پس از۳۴سال خدمت صادقانه و خالصانه  به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند .

مهندس علوی همچنین طی حکمی، ابراهیم اکبری مقدم را به عنوان رئیس خدمات فنی و فروش عمده، رجبعلی کاظمی رئیس سابق اداره گاز منطقه سه را به عنوان رئیس جدید اداره گاز منطقه شش و محمد محمودیان را به عنوان رئیس جدید اداره گاز منطقه سه اصفهان منصوب و با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، هریک از روساء را  به وحدت و همدلی، تعهد ومسئولیت پذیری در جهت رضایتمندی خداوند متعال و همچنین مشترکین توصیه کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان