تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۵۲
کد خبر : 11318

بیمه صنعت آب و برق از طریق شایسته گزینی نیروها برای انجام مسئولیت ها

بیمه صنعت آب و برق از طریق شایسته گزینی نیروها برای انجام مسئولیت  ها

وزیر نیرو در نشست با مدیران صنعت آبو برق در استان اصفهان بیان کرد: بیمه صنعت آب و برق از طریق شایسته گزینی نیروها برایانجام مسئولیت  ها به گزارش دنیای اسرار:دکتر رضا اردکانیان در جمع مدیران ارشد صنعت آب و برق در استان اصفهان گفت:انتخاب بهترین نیروها برای انجام مسئولیت ها، کار بزرگی است که

Print Friendly, PDF & Email

وزیر نیرو در نشست با مدیران صنعت آبو برق در استان اصفهان بیان کرد:

بیمه صنعت آب و برق از طریق شایسته گزینی نیروها برایانجام مسئولیت  ها

به گزارش دنیای اسرار:دکتر رضا اردکانیان در جمع مدیران ارشد صنعت آب و برق در استان اصفهان گفت:انتخاب بهترین نیروها برای انجام مسئولیت ها، کار بزرگی است که در نهایت موجب بیمه صنعت آب و برق از هر گزندی می شود

وی گفت: در سالهای اخیر صنعت آب و برق در کشور به پیشرفت های قابل ملاحظه ایدست یافت که رونق و شکوفای صنعت را بدنبال داشت.

دکتر رضا اردکانیان با اشاره به توسعه صنعت آب و برق  در زمینه های مختلف تصریح کرد:درست است که در سالهای اخیر در زمینه های فنی و تکنولوژی در صنعت آب و برق به پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دست یافتیم اما د ر مدیریت منابع انسانی موفق نبودیم

 وی اظهار داشت:دلیل این امر هم ساختارهای ، برگرفته از نگاههای کوتاه مدتی  ست که  آینده پژوهی در آن دیده نشده است.

وزیر نیرو محور توسعه منابع انسانی را شناسایی ظرفیت های بالقوه  دانست و عنوان کرد: زنند دانست و عنوان کرد:باجذب نیروی انسانی خلاق و استفاده درست ازاین  ظرفیت  ،شاهد رویکرد صحیح مدیریت منابع انسانی  میشویم

وی خطاب به مدیران ارشد صنعت آب و برق در استان اصفهان خاطر نشان ساخت:مدیر یعنی اداره کننده منابع،این مسئولیت وجوه سنگینی دارد به نحوی  که مدیران باید بتوانند  به خوبی و به درستی  از منابع در اختیار استفاده کنند.

وزیر نیرو مدیریت نیروی انسانی را حائزاهمیت برشمرد و بیان کرد: زمان ،اصلی ترین و باارزش ترین  سرمایه ایی است  که فردی آن راصرف فعالیتی می کند پس مدیریت و استفاده  صحیح از ظرفیت منابع انسانی بسیار حائز اهمیت است.

دکتر اردکانیان ایجاد اثری ماندگار در طول سالهای خدمت را خواستارشد و اظهار داشت: مدیران صنعت آب و برق باید تدبیری لحاظ نمایند تا در طول سالهای خدمت موفق به ایجاد خدمات پایدار به مردم شوند.

وی خدمات صنعت آب و برق را متمایز از خدمات دیگر دستگاهها برشمرد و بیان کرد: کمتر دستگاهی وجود دارد که خدمات آن شامل تمام اقشار جامعه می شود ،بنابراین ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب در صنعت آب و برق بسیار حائز اهمیت است.

وی نوع دیدگاه مردم را در  چگونگی ارائه خدمات صنعت و برق را مهم قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: نباید ازمباحث علوم اجتماعی در صنعت آب و برق نباید غافل شویم و با بهره گیری از کارشناسان در این زمینه ،تغییر نگرش مردم را در راستای مصرف بهینه آب مهیا نمائیم.

وزیر نیرو با اشاره به رعایت   سلامت اداری و مالی از سوی همه فعالان صنعت وآب و برق گفت: تخطی از سلامت اداری و مالی از سوی هیچ فردی در صنعت آب و برق تحمل نمی شود. رعایت موازین یکی از اصول اساسی است.

دکتر اردکانیان خواستار استفاده از ظرفیت بانوان در رده های مدیریتی شد و گفت:انتظار می رود از ظرفیت بانوان شاغل در صنعت در رده های مدیریتی بیش از پیش استفاده شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان