تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 12123

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت صورت گرفت : حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور به گزارش دنیای اسرار:چهاردهمین دوره  قهرمانی تکواندو پومسه (نمایش فنون) قهرمانی مردان و نهمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌های تکواندو کشور ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان و در هشت

Print Friendly, PDF & Email

در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت صورت گرفت :

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

به گزارش دنیای اسرار:چهاردهمین دوره  قهرمانی تکواندو پومسه (نمایش فنون) قهرمانی مردان و نهمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌های تکواندو کشور ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان و در هشت رده سنی به میزبانی هیات تکواندو استان اصفهان در سالن کوثر عاشق آباد اصفهان برگزار گردید و نفرات برترمعرفی شدند.

در روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه و نخستین روز این رقابت ها در بخش انفرادی استاندارد و در رده های سنی کمتر از ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۱۴ سال ۱۵ تا ۱۷ سال ، ۱۸ تا ۳۰ سال ، ۳۱ تا ۴۰ سال ، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۶۰ سال نفرات برتر مشخص و به آنها لوح سپاس و مدال مسابقات اهداء گردید.

بر اساس مسئولیت های اجتماعی ، ذوب آهن اصفهان  همواره حامی ورزش استان و کشور است و به همین منظور این رویداد مهم ورزشی را به بهترین وجه برگزار نمود ، افتتاحیه و مسابقات به طور زنده از شبکه ورزش و استان  پخش گردید.

در حاشیه این مراسم با غلامرضا عابدی مسئول کمیته خدمات فرهنگی و اجتماعی این مسابقات که خود از کارمندان ذوب آهن است گفتگویی داشتیم که در پی می آید :

وی گفت : استان اصفهان در بخش بانوان و آقایان از مدعیان و مقام آوران چند دوره مسابقات کشوری و از قهرمانان این رشته ورزشی بوده و تیم بانوان استان سه سال قهرمان کشور بوده ، با توجه به همین امر میزبانی این دوره از مسابقات به استان اصفهان رسید . وی با اشاره به این موضوع که بیشتر اعضای تیم بانوان از شهرستان لنجان در این مسابقات شرکت کرده اند افزود : زحمات استاد علیرضا و مهسا مردانی در رسیدن تکوندوکاران این شهرستان به سکو های قهرمانی کشوری و بین المللی بسیار چشمگیر  بوده است .

وی کمک های ذوب آهن اصفهان در برگزاری این مسابقات را در راستای مسئولیت های اجتماعی مثبت بر شمرد و گفت : این دوره از مسابقات به لحاظ حضور ۸۰۰ شرکت کننده در غالب ۵۲ تیم از سطح کشور و حضور قهرمانان بین المللی و کشوری از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار بود .

در ادامه مرتضی استکی سرپرست هیات تکواندو استان ضمن قدر دانی از ذوب آهن اصفهان به منظور برگزاری این مسابقات گفت : با قهرمانی در این مسابقات در هر دو رده آقایان و بانوان زحمات این شرکت را جبران نمودیم . اردوی دختران و پسران برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها حدود دو ماه قبل آغاز شد و برای هر دو تیم از بهترین مربیان استفاده کرده‌ایم تا با قدرت در این مسابقات حضور باشیم .

 سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان و سرپرست اسبق تیم تکواندو ذوب آهن اصفهان افزود : این شرکت مادر صنعت کشور است ، با محصولات با کیفیت ذوب آهن اصفهان آشنایی دارم و این قهرمانی را به  تمام تلاشگران  این صنعت بزرگ تقدیم می نمایم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان