تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 14812

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد فرماندار اصفهان عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد. به گزارش  دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه پیشگیری،

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد
فرماندار اصفهان عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد.
به گزارش  دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان، برگزار شد، با بیان اینکه مقوله بحران، مقوله شناخته شده ای است، عنوان کرد: به هنگام وقوع بحران باید اقدامات جدی و خصوصا برنامه ریزی شده با تکیه بر دستورالعمل ها و شرح وظایف انجام گردد و از قبل امکان پیش بینی، پیشگیری، تنظیم برنامه ها، اعلام آمادگی و انجام مانورها و شیوه های مختلف را داشته باشیم.
فرماندار اصفهان بر اهمیت تشکیل منظم جلسات ستاد بحران شهرستان تأکید کرد و افزود: کارگروه ها، عناصر و سازمان های مختلف با ارائه طرح ها و برنامه هایی، شرایطی را فراهم کنند که همیشه از یک دستورالعمل پیش بینی کننده و پیشگیری کننده بهره مند باشیم که این امر زمینه را برای پیشگیری از بروز حوادث در موقع بحران مهیا می سازد.
سیستانی تأکید کرد: همیشه باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران وجود داشته باشد و تدابیر مقتضی در این خصوص اتخاذ گردد تا در هنگام بروز بحران با کمترین خسارات مواجه شویم.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان