تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰:۴۲
کد خبر : 16009

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد

مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد: مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد مسابقات آزاد مهارت کشوری آرایشگران برتر، ۲۹ و ۳۰ دی ماه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و بخش خصوصی برگزار می شود.به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

مسابقات کشوری آرایشگران برتر، دی ماه در اصفهان برگزار می گردد


مسابقات آزاد مهارت کشوری آرایشگران برتر، ۲۹ و ۳۰ دی ماه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و بخش خصوصی برگزار می شود.
به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان طبسی، مدیر کل استان با اعلام این خبر گفت: مسابقات آزاد مهارت با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه­های اقتصادی، صنایع و صنوف در افزایش مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی برگزار می شود.
اخوان افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل فنی و تجارب حرفه­ای بین شاغلان و بنگاه­های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش­های فنی و حرفه­ای برای شاغلان و برنامه­ریزی برای رفع آن ها، به­ هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بیان کرد: در این راستا به منظور ایجاد رقابت سالم بین جوانان کشور، این اداره کل، با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پدیده نور، اقدام به برگزاری مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان نموده است.
بنابر اعلام  مجتبی حلاجی مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پدیده نور، این مسابقات با رویکرد نوآوری، خلاقیت و ابتکار در حرفه های چهره پردازی و پیرایش کودک برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز ارزشمندی اهداء خواهد شد.
مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پدیده نور افزود: این مسابقات با ایجاد فضای رقابتی سالم در راستای افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت خدمات، شناسایی و معرفی آرایشگران برتر در رشته ی مراقبت وزیبایی در سطح استان و شهرستان، بستر سازی در جهت برگزاری دوره های تکمیلی آموزش و معرفی استاندارد های آموزشی، کشف استعداد های برتر کشور و بهره مندی از تجربه و علم آنان و آموزش وآگاه سازی رقابت کنندگان و مخاطبین برگزار می گردد.
لازم به ذکر است، متقاضیان می توانند تا تاریخ ۲۴ دی ماه برای ثبت نام به آدرس وب سایت http://arayeshgaranbartar.ir/ و www.etvto.ir  مراجعه یا با شماره ۰۹۱۳۸۲۴۹۹۱۹ تماس حاصل نمایند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان