تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 16325

نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند

نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند

نفرات برتر مسابقات آزادمهارت آرایشگران برتربه میزبانی اداره کلآموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و رقابت کنندگان مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر نفرات برتر و شاخص این مسابقات در دو حرفه چهره پردازی و

Print Friendly, PDF & Email

نفرات برتر مسابقات آزادمهارت آرایشگران برتربه میزبانی اداره کلآموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اعلام شدند

به گزارش دنیای اسرار، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و رقابت کنندگان مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر نفرات برتر و شاخص این مسابقات در دو حرفه چهره پردازی و پیرایش کودک را اعلام کرد.

وی بیان داشت: پس از طی دو روز تلاش رقابت کنندگان این دوره از مسابقات در حرفه چهره پردازی حمید قربانی، علی رستمی و محمدرضا ستاری منش از استان اصفهان به ترتیب نفرات اول تا سوم و در حرفه پیرایش کودک بشیر مهدوی ورپشتی از استان همدان رتبه اول، محمدرضا ستاری منش از استان اصفهان رتبه دوم، امیرحسین فارابی و رضا عاشوری از استانهای اصفهان و فارس رتبه سوم را کسب نمودند.

لازم به ذکر است مسابقات آزاد مهارت آرایشگران برتر دردو حرفه چهره پردازی و پیرایش کودک با حضور ۸۰ رقابت کننده از استانهای سراسر کشوراز بیست و نهم لغایت سی ام دی ماه سال جاری در محل سالن سنجش و ارزشیابی مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان برگزار گردید که از این تعداد ۱۹ نفر نیزموفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

این مسابقات با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پدیده نور با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم در راستای افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت خدمات، شناسایی و معرفی آرایشگران برتر در رشته ی مراقبت و زیبایی، بستر سازی در جهت برگزاری دوره های تکمیلی آموزش و معرفی استاندارد های آموزشی، کشف استعداد های برتر کشور و بهره مندی از تجربه و علم آنان و آموزش وآگاه سازی رقابت کنندگان و مخاطبین برگزار گردید.

گفتنی است، ۲۰ نفر از داوران این مسابقات از استانهای اصفهان، فارس، اردبیل، اهواز، تهران، کرج و کرمانشاه بر عملکرد رقابت کنندگان نظارت ویژه داشتند.

لازم به ذکر است، معاونین، مسئولین و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سایت برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان