تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 17058

تولید در گندله سازی سنگان از ظرفیت اسمی کارخانه گذشت

تولید در گندله سازی سنگان از ظرفیت اسمی کارخانه گذشت

به گزارش دنیای اسرار:با ثبت رکورد تولید روزانه ۱۵۷۵۲ تن گندله در فولاد سنگان، تولید این کارخانه از ظرفیت اسمی شرکت گذشت. مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: تلاشگران فولاد سنگان در سایۀ الطاف الهی و با تلاشی مضاعف توانستند پس از ثبت رکورد بهمن ماه، در اسفندماه نیز به رکورد جدیدی دست

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با ثبت رکورد تولید روزانه ۱۵۷۵۲ تن گندله در فولاد سنگان، تولید این کارخانه از ظرفیت اسمی شرکت گذشت.

مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: تلاشگران فولاد سنگان در سایۀ الطاف الهی و با تلاشی مضاعف توانستند پس از ثبت رکورد بهمن ماه، در اسفندماه نیز به رکورد جدیدی دست یابند و رکورد تولید گندله در شرق کشور را دوباره ارتقا دهند.
علی امرائی خاطرنشان کرد: برای تولید ۵ میلیون تن گندله بهعنوان ظرفیت اسمی کارخانه در سال، هر روز باید ۱۵۶۹۶ تن گندله تولید شود.
وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این شرکت اظهار داشت: سربازان جبهۀ اقتصادی صنعت در شرق کشور، در روزهای پایانی سال رونق تولید، بار دیگر شرق کشور را بهعنوان منبعی استراتژیک و مؤثر در تولید پایدار مواد اولیه در صنعت فولاد معرفی کردند.
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان با تاکید بر این که اشتیاق کارکنان این شرکت برای دست یابی به رکوردهای جدید و تحقق حداکثری اهداف شرکت همواره در حال افزایش است،افزود: رکورد قبلی این شرکت در تاریخ ۲۲ بهمن سال جاری و به میزان ۱۵ هزار و ۲۹ تن به دست آمده بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان