تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
کد خبر : 17121

جایگاه ممتاز کارکنان بهداری ناجا در دفاع از سلامت مدافعان امنیت

جایگاه ممتاز کارکنان بهداری ناجا در دفاع از سلامت مدافعان امنیت

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان با قدردانی از زحمات کادر پزشکی، بهداشتی و پرستاری معاونت بهداشت، درمان و امداد این فرماندهی، جایگاه کارکنان بهداری ناجا را در دفاع از سلامت مدافعان امنیت بسیار حائز اهمیت و ممتاز توصیف کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه بازدید از معاونت

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان با قدردانی از زحمات کادر پزشکی، بهداشتی و پرستاری معاونت بهداشت، درمان و امداد این فرماندهی، جایگاه کارکنان بهداری ناجا را در دفاع از سلامت مدافعان امنیت بسیار حائز اهمیت و ممتاز توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه بازدید از معاونت بهداشت،درمان و امداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان و تقدیر از زحمات کادر پزشکی و بهداشتی این معاونت گفت: فکر می کنم بهترین جمله در شأن شما را مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) بیان کرده و فرمودند: “پزشکان، پرستاران، بقیه عوامل درمانی حقیقتاً در حال جهاد فی سبیل الله هستند.”

وی افزود: عنوان مجاهد فی سبیل الله که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به جامعه پزشکی و پرستاری اعطا کردند در حقیقت عنوان ارزشمند و مدال پر افتخاری است که نصیب شما عزیزان و مجموعه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم به جهت اینکه پزشکان و پرستاران تضمین کننده نعمت سلامت هستند برای این قشر همیشه احترام خاصی قائل بودند اما به نظرم شیوع بیماری کرونا و مجاهدت و تلاش هایی که پزشکان و پرستاران در این عرصه انجام دادند باعث شد که جایگاه این مجموعه ارتقا یابد و مردم بیشتر از گذشته قدردان شما عزیزان باشند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه همیشه در دل تهدید ها فرصت هایی نیز نهفته است، گفت: یکی از این فرصت ها احترام مضاعفی بود که برای شما عزیزان خلق کرد تا جایی که با موافقت رهبری، پزشکان و پرستارانی که در این عرصه فعالیت کرده و جانشان را براثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادند به عنوان شهید محسوب شدند.

وی با بیان اینکه شهید و شهادت از جایگاه رفیعی برخوردار است اظهار داشت: این که جان باختگان عرصه درمان بیماران مبتلا به کرونا شهید خطاب شوند جایگاه ممتازی است و نشان می دهد این افراد در خط مقدم دفاع از مردم هستند و با همان صلابت، همان گذشت، ایثار و با همان فداکاری دوران دفاع مقدس در صحنه حضور دارند و من مطمئن هستم که هم مردم و هم نیروهای درون سازمان زحمات شما و زحمات کادر درمانی ، پزشکی و پرستاری را هرگز فراموش نخواهند کرد.

سرار معصوم بیگی، شرایط امروز کشور را نقطه عطفی در ماندگار شدن زحمات جامعه پزشکی و پرستاری عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که ایثار رزمندگان عزیز ما در ۸ سال دفاع مقدس ماندگار شد، کار پزشکان و پرستاران در این عرصه هم ماندگار خواهد شد.

وی تاکید کرد: هرچند که فی نفسه درمان آلام مردم ارزشمند بوده و کار شما مرضی نظر حضرت حق است اما اینکه شما از سلامت امنیت ، به عنوان نیاز اولیه و ضرورت قطعی هر جامعه دفاع می کنید بسیار مهم و دارای ارزش مضاعف تر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مجموعه اقدامات صورت گرفته در معاونت بهداد استان را نشان دهنده هوشمندی و با تدبیری مدیران و کارکنان آن عنوان کرد و گفت: لازم می دانم از زحمات بی شائبه شما عزیزان به لحاظ اینکه در این عرصه تلاش می کنید وعلی رغم مورد تهدید قرار گرفتن سلامتی خود، در صحنه حضور دارید و از سلامت کارکنان نیروی انتظامی مراقبت می کنید به طور ویژه و شایسته تقدیر کنم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پیشاپیش سال ۱۳۹۹را به شما و همه همکاران تبریک گفته و امیدوارم سالی پرخیر و برکت برای همه مردم ایران باشد و به زودی این ویروس منحوس دفع و این روزهای پر استرس و نگرانی هرچه سریع تر به روز های شادی و نشاط مبدل شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان