تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 17338

دستگیری فروشنده داروهای گیاهی غیر بهداشتی در “چادگان”

دستگیری فروشنده داروهای گیاهی غیر بهداشتی در “چادگان”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، از دستگیری فردی که قصد توزیع غیر مجاز داروهای گیاهی به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا داشت خبر داد. سرهنگ” ولی اروجی” گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال یک سری اقلام و داروهای گیاهی غیر مجاز و غیر

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، از دستگیری فردی که قصد توزیع غیر مجاز داروهای گیاهی به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا داشت خبر داد.

سرهنگ” ولی اروجی” گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال یک سری اقلام و داروهای گیاهی غیر مجاز و غیر بهداشتی به وسیله یک دستگاه خودرو است و قصد دارد تا به بهانه پیشگیری از بیماری کرونا آن ها را در بین اهالی شهرستان توزیع کند.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شدهو طی هماهنگی با مقام قضائی و همکاری با شبکه بهداشت  شهرستان در یک عملیاتضربتی خودروی متهم را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: در این عملیات ۳ هزار نوع داروی گیاهی، ۲۶۰ عدد چای سیاه و سبز و تعداد ۱۷۰ عدد ماسک صنعتی که همگی به صورت غیر بهداشتی بسته بندی شده بودند کشف شد.

سرهنگ اروجی با بیان اینکه راننده خودرودستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد،گفت: برابر اعلام  شبکه بهداشت شهرستان عرضه و توزیع هر گونه دارو بدون نظارت اداره بهداشت ممنوع و غیر مجاز است و از شهروندان هم می خواهیم در صورت مواجهه بااین گونه موارد موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان