تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 17707

اعلام زمان شروع آزمونهای کتبی و شفاهی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان

اعلام زمان شروع آزمونهای کتبی و شفاهی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان

به گزارش دنیا ی اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : از روز دوشنبه مورخه پانزدهم اردیبهشت ماه آزمون های کتبی و شفاهی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان اصفهان آغاز می شود. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروسکرونا

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیا ی اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : از روز دوشنبه مورخه پانزدهم اردیبهشت ماه آزمون های کتبی و شفاهی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان اصفهان آغاز می شود.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروسکرونا ، کلیه آزمون های کتبی و شفاهی در سراسر استان اصفهان تعطیل بودند.

وی افزود: آزمونهای کتبی و شفاهی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان از روز دوشنبه مورخ پانزدهم اردیبهشت ماه با رعایت نکات بهداشتی و موارد ضروری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مجدداً شروع می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان تأکید کرد: همراه داشتن وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک، دستکش و حتی خودکار شخصی درزمان مراجعه الزامیست؛ همچنین نحوه ی حضور متقاضیان بر اساس حروف الفبای اعلامی به آموزشگاه های رانندگی می باشد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان