تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر : 17746

بیش از یک هزار و ۵۰۰ خدمات پلیس راهور اصفهان در روز گذشته

بیش از یک هزار و ۵۰۰ خدمات پلیس راهور اصفهان در روز گذشته

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: روز گذشته پلیس راهور شهر اصفهان بیش از یک هزار و ۵۰۰ خدمات به شهروندانی این شهر ارائه داد. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در این روزها با حجم زیادی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: روز گذشته پلیس راهور شهر اصفهان بیش از یک هزار و ۵۰۰ خدمات به شهروندانی این شهر ارائه داد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در این روزها با حجم زیادی از مرجعان کنندگان در بخش های مختلف روبرو است و ساعات کاری خود را در بخش های مختلف افزایش داده است.

وی افزود: روز گذشته ۸۰۰ خودرو تعویض پلاک شدند و ۲۶۰ خودرو نیز که در توقیف پلیس بودند ترخیص شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین آزمون آئین نامه رانندگی از ۳۵۰ نفر گرفته شد و به جرایم رانندگی ۱۵۰ نفر در بخش اجرائیات رسیدگی شد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت : آمار خدمات ارائه شده در روز گذشته فقط مربوط به شهر اصفهان بوده و در دیگر شهرهای این استان نیز خدمات زیادی ارائه شده است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از شهروندان خواست، در این روزها که پلیس با حجم بالایی از مراجعه کنندگان روبرو است همکاری لازم را داشته باشند و حتما فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان