تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 17835

تریبون پاسخگویی سامانه ۳۶۳۶ ( این بخش : تلفن ثابت )

تریبون پاسخگویی سامانه ۳۶۳۶ ( این بخش : تلفن ثابت )

تلفن های WLL/GSM روستایی سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه رادیویی چتر ارتباط ، خط ارتباطی بین مشترکین و مخابرات منطقه اصفهان می باشد و مشترکین می توانند به صورت شبانه روزی نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در سه بخش ( تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت ) مطرح نمایند . به گزارش دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email

تلفن های WLL/GSM روستایی
سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه رادیویی چتر ارتباط ، خط ارتباطی بین مشترکین و مخابرات منطقه اصفهان می باشد و مشترکین می توانند به صورت شبانه روزی نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در سه بخش ( تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت ) مطرح نمایند .

به گزارش دنیای اسرار ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت ، در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی از مشتریان در خصوص عدم استفاده از سیم کارت تلفن های ثابت روستایی ( WLL-GSM ( بیان داشت : تلفن های GSM در شرایطی که محدودیت های فیزیکی و شبکه های سیمی در سطح استان وجود داشت ، به منظور سهولت دسترسی مشترکین به تلفن ثابت در مناطق روستایی به مشترکین واگذار گردید .

محمدی افزود : سیم کارت های روستایی در سال ۹۷ از شبکه GSM به شبکه همراه اول برگردان شد و چنانچه مشترک به مدت یکسال سیم کارت غیر فعال داشته باشد این تلفن در مرحله برگردان لحاظ نشده است و قابلیت استفاده مجدد را ندارد .
وی افزود : مشترکین در صورت نیاز به استفاده از سیم کارت های GSM می توانند با مراجعه به دفاتر خدماتی در محدوده جغرافیایی خود و پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به دریافت و فعال سازی سیم کارت تلفن ثابت خود اقدام نمایند .

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت در پایان افزود : هزینه تماس مکالمات در این سیم کارت ها بر اساس تعرفه تلفن ثابت محاسبه می گردد و نیز مشترکین می توانند جهت شارژ مجدد سیم کارت و همچنین آگاهی از میزان باقیمانده شارژ خود از طریق درگاههای ارتباطی همراه اول اقدام نمایند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان