تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 17872

مرحله دوم رزمایش ضیافت همدلی در آستان مقدس امامزاده احمد و ابراهیم (ع) بوئین و مینا دشت اجرایی شد

مرحله دوم رزمایش ضیافت همدلی در آستان مقدس امامزاده احمد و ابراهیم (ع) بوئین و مینا دشت اجرایی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از مرحله دوم توزیع بسته های خوراکی در قالب رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در خصوص دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی گفت: با توجه به شیوع کرونا

Print Friendly, PDF & Email


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از مرحله دوم توزیع بسته های خوراکی در قالب رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد.
به گزارش  دنیای اسرار: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در خصوص دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی گفت: با توجه به شیوع کرونا و با هدف مقابله با این بیماری و نیز کمک به گروه های آسیب پذیر جامعه، توسط هیئت امام حسن (ع) و هیئت امناء امامزاده احمد و ابراهیم (ع) از کمک خیرین توزیع بسته های حمایتی غذایی بین نیازمندان صورت گرفت.
وی در ادامه گفت : با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها و ایجاد مشکل در تأمین معاش برای برخی از مردم، ۱۱۰ بسته‌ معیشتی بین ۱۱۰ خانواده کم‌برخوردار به ارزش ۳۰۰میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.
این مقام مسئول در ادامه گفت : بسته های معیشتی شامل (برنج ،روغن ،ماکارونی ،رب گوجه ،سویا،قند و…..) که ارزش ریالی هر بسته ۲میلیون و ۷۳۰ هزار ریال می باشد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان