تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 18171

اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان

اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد وافزود: در این طرح ۱۸ حکم قضایی اجرا و ۲۷ متهم دستگیر شدند. سرهنگ “محمدرضا خدادوست”  اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۰ ملک شهر با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد وافزود: در این طرح ۱۸ حکم قضایی اجرا و ۲۷ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست”  اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۰ ملک شهر با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و پاسخگویی به مطالبات مردمی طرح پلیس محله محور را در راستای پاکسازی محله های جرم خیز با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر ، ارتقاء سطح امنیت اجتماعی ، دستگیری سارقان ، معتادان و مجرمان تحت تعقیب با هماهنگی مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم با بکارگیری حداکثر توان و امکانات درسطح حوزه کلانتری۲۰ با حضور رئیس کلانتری و با همکاری پلیس اطلاعات ،پلیس آگاهی ، و بکارگیری کلیه عوامل و امکانات اجرایی و عملیاتی کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرحافزود: با اجرای این طرح یک روزه ، ۱۸ حکم قضائی اجرا که ۲ نفر در این خصوص جلب ،۷ سارق ، ۸ نفر معتاد متجاهر و سوداگر مرگ و ۱۰ نفر از عاملان برهم زننده نظم وامنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف ادامه داد: در اجرای این طرح یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه ، بیش از ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن تقدیر از همکاری مردم خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مختلف بصورت ضربتی و غیر مترقبه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان