تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 18941

پنجاه و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان در مهردشت افتتاح شد

پنجاه و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان در مهردشت افتتاح شد

با حضور مسؤولان اداری و قضایی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مهردشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.به گزارش دنیای اسرار: حجت اسدی در آیین افتتاح این دفتر بیان داشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان درگاه ورودی به دادگستری ها در قوه قضاییه شناخته می شود که خدمات رسانی آن از سال ۱۳۸۴

Print Friendly, PDF & Email


با حضور مسؤولان اداری و قضایی اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مهردشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش دنیای اسرار: حجت اسدی در آیین افتتاح این دفتر بیان داشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان درگاه ورودی به دادگستری ها در قوه قضاییه شناخته می شود که خدمات رسانی آن از سال ۱۳۸۴ شروع و روز به روز گسترش و توسعه پیدا کرده و امروز در آستانه بلوغ و کامل شدن خدمات خود است.
معاون قضایی رییس کل و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان، افزود: تا پیش از این تعداد دفاتر فعال در استان ۵۳ دفتر(۱۴ دفتر در مرکز استان و ۳۹ دفتر در شهرستان های تابعه) بود که با افتتاح این دفتر، تعداد دفاتر شهرستانی ما به ۴۰ دفتر می رسد.
وی همچنین بیان داشت: در صورت صدور مجوز از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به دنبال آن هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی حوزه های قضایی استان دارای حداقل یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی شوند.
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان در پایان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد جمعیت استان در سامانه ثنا ثبت نام نموده که از همه مسؤولان نهادها و ادارات می خواهم ضمن راهنمایی، مردم را نسبت به ثبت نام در این سامانه تشویق و ترغیب نمایند.
به گزارش روابط عمومی، پس از افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان از دادگاه بخش مهردشت بازدید و ضمن بررسی مشکلات حوزه فناوری اطلاعات، دستوراتی در خصوص رفع آن صادر نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان