تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر : 1903

استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد

استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد

پایگاه خبری دنیای اسرار استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد استاندار اصفهان تاکید کرد: ساز و کار اداری باید در جهت بسترسازی برای افزایش فعالیت اقتصادی جوانان بویژه در زمینه برندسازی باشد. به گزارش دنیای اسرار: محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح همزمان ۲۰۶ طرح کشاورزی در

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

استاندار اصفهان: ساز و کار اداری باید تسهیلگر برند سازی باشد

استاندار اصفهان تاکید کرد: ساز و کار اداری باید در جهت بسترسازی برای افزایش فعالیت اقتصادی جوانان بویژه در زمینه برندسازی باشد.

به گزارش دنیای اسرار: محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح همزمان ۲۰۶ طرح کشاورزی در استان در جمع خبرنگاران افزود: دولت و مردم به عنوان صاحبان اصلی سرمایه، برای ایجاد رفاه و بهبود وضعیت معیشتی، راهی جز اتکا به خود برای افزایش تولید و جذب سرمایه ندارند.
وی ادامه داد: تولید محصولات کشاورزی در استان با وجود اقلیم خاص و کم آبی، شرایط سختی دارد اما با این وجود اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر بخش خصوصی حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در عرصه کشاورزی استان سرمایه گذاری کرده است و این نشان می‌دهد که می‌توان با بسترسازی مناسب زمینه مشارکت فعالان خصوصی را بیش از پیش فراهم کرد.
امروز در ششمین روز دهه فجر، ۲۰۶ پروژه کشاورزی به ارزش یکهزار و ۴۴٫۸ میلیارد تومان بطور همزمان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
این پروژه ها در حوزه های آب و خاک و امور فنی مهندسی، تولیدات دام، طیور و آبزیان، منابع طبیعی و آبخیزداری، تولیدات گیاهی، امور عشایر و صنایع کشاورزی است.
مراسم ویژه بهره برداری از این پروژه ها، امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اصفهان در مورچه خورت از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه واقع در شمال غربی اصفهان با بهره برداری از طرح ‘فراوری و بسته بندی محصولات کشاورزی’ برگزار شد.
با راه اندازی این پروژه ها علاوه بر افزایش تولید و تثبیت اشتغال برای یکهزار و ۳۶۲ نفر بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان