تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 19298

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر:عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر:عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علی اکبر آقایی اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه همواره یکی از دغدغه های مدیران استان و شهرستان بوده است. وی افزود: با آغاز فصل بارش برف، به علت

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علی اکبر آقایی اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی گردنه کلوسه همواره یکی از دغدغه های مدیران استان و شهرستان بوده است.

وی افزود: با آغاز فصل بارش برف، به علت موقعیت جغرافیایی و برف گیر بودن این گردنه، مشکلات زیادی برای تردد مردم و راهداران در این منطقه به وجود می آید.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر گفت: عملیات خاک برداری و ترانشه برداری گردنه کلوسه از اول تیرماه سال جاری آغاز و در کمتر از یکماه به اتمام رسید.

وی تلاش راهداران برای انجام این عملیات را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: استقرار در راهدارخانه و دوری از خانواده، توامان شدن عملیات خاکبرداری با وزش شدید باد و کاهش دید از جمله مشقاتی بود که راهداران برای انجام این عملیات متحمل شدند.

به گزارش دنیای اسرار:گردنه کلوسه واقع در منطقه پشتکوه فریدونشهر، یکی از گردنه های برف گیر و صعب العبور این منطقه محسوب می شود.بارش شدید و پی در پی برف و وقوع بوران شدید در ارتفاعات، اغلب باعث انسداد گردنه و انسداد راه دسترسی روستاییان می شود.کار با ماشین آلات راهداری در فصل زمستان برای بازگشایی این گردنه با مشقات و سختی های بسیار زیاد و هزینه های سنگین روبروست.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان