تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر : 19453

ابتلای ۱۵۰۰ مدافع سلامت آذربایجان‌شرقی به کرونا

ابتلای ۱۵۰۰ مدافع سلامت آذربایجان‌شرقی به کرونا

تبریز- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان استان به کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش دنیای اسرار-به نقل از مهر، عباسعلی درستی امروز در گفت و گوی خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۰ درصد از این تعداد شامل پزشکان، ۷۰ درصد

Print Friendly, PDF & Email

تبریز- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش دنیای اسرار-به نقل از مهر، عباسعلی درستی امروز در گفت و گوی خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۰ درصد از این تعداد شامل پزشکان، ۷۰ درصد شامل پرستاران و کادر بهداشت و مابقی شامل نیروهای پشتیبانی واحد بهداشت و درمان هستند.

وی افزود: از بین کل مبتلایان کادر بهداشت و درمان تا به این لحظه، پنج نفر فوت کرده‌اند که سه نفر از آن‌ها پزشک و دو نفر جزو کادر درمانی غیر پزشک هستند که ۵۰ ساله و حتی ۵۰ سال به پایین نیز بودند و هیچ گونه بیماری زمینه‌ای نداشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت استان، قرمز است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، وظیفه ملی هر فردی است، باید از برگزاری هر گونه مراسم ختم و عروسی به جد خودداری شود.

درستی خاطرنشان کرد: تا زمانی که بیش از ۸۵ درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، امکان بازگشت و شکستن زنجیره کرونا وجود ندارد، هر چند همکاری مردم استان در استفاده از ماسک نسبت‎ به هفته‌های گذشته بیشتر شده است، اما این روند باید ادامه داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان