تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 19678

گفت و گوی تلفنی سردار” میرحیدری” با مردم اصفهان

گفت و گوی تلفنی سردار” میرحیدری” با مردم اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان، فردا با حضور در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات، نظرات و مشکلات مردم خواهد بود.  سرهنگ” ایرج محمدی”، با اعلام این خبر گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان به همراه معاونان خود فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان، فردا با حضور در سامانه ۱۹۷ این فرماندهی به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات، نظرات و مشکلات مردم خواهد بود.

 سرهنگ” ایرج محمدی”، با اعلام این خبر گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان به همراه معاونان خود فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور یافته و به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات، نظرات و مشکلات شهروندان خواهد بود.

وی افزو: به منظور جلوگیری از ایجادتجمع مردم و عدم انتقال ویروس کرونا از ابتدای سال جاری جلسات ملاقات مردمی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در سامانه ۱۹۷ به صورت تلفنی و حد اقل با لحاظ طرح فاصله گذاری برگزار می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: بر این اساس از شهروندان گرامی تقاضا می کنیم تا جای امکان از مراجعه حضوری خودداری کرده و با برقراری تماس تلفنی در زمان مقرر به طرح مشکلات و درخواست های خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با بستر فراهم شده مشکلات، سوالات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان، در حوزه وظیفه عمومی، راهنمایی و رانندگی، اماکن، گزینش و استخدام و سایر حوزه های مرتبط با نیروی انتظامی را طی تماس با شماره تلفن ۱۹۷ به صورت مستقیم با فرمانده انتظامی استان و یا معاونان این فرماندهی مطرح کنند.

این مقام انتظامی، سامانه ۱۹۷ را ابزاری برای ارتباط نزدیک و بی واسطه مردم با مسئولان ناجا و رسیدگی سریع و بدون نوبت به مشکلات و درخواست های آنان عنوان کرد و گفت: در زمان برقراری تماس شهروندان دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و از ۴۸ ساعت تا یک هفته موارد درخواستی پیگیری و پس از نتیجه به اطلاع فرد تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان