تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 19808

اهمیت جلب مشارکت مردمی در ساماندهی مشاغل شهری

اهمیت جلب مشارکت مردمی در ساماندهی مشاغل شهری

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌‌های کشاورزی شهرداری اصفهان: به دنبال ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار شهرداری با قیمتی کم‌تر هستیم. مجید مجیری در نشست مجازی امروز خود گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با کمک بهره برداران کوثر و با همراهی پایگاه بسیج، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی،

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌‌های کشاورزی شهرداری اصفهان: به دنبال ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار شهرداری با قیمتی کم‌تر هستیم.

مجید مجیری در نشست مجازی امروز خود گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، با کمک بهره برداران کوثر و با همراهی پایگاه بسیج، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در موضوع ساماندهی مشاغل شهری نمی‌توان سلبی عمل کرد و باید این هدف با جلب مشارکت محقق شود گفت: نخستین ماموریت این سازمان، ساماندهی مشاغل می‌باشد که از ۱۲۰ هزار واحد صنفی شهر، تنها تعدادی از آن‌ها باید ساماندهی شود.
مجیری گفت: با انجام تست کرونا از کارکنان این سازمان، ابتلای ۱۵ نفر از پرسنل به این بیماری تشخیص داده شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه به دنبال تهیه بار به‌ صورت مستقیم و عرضه با قیمتی کم‌تر به مردم هستیم، گفت: برای عملیاتی کردن این طرح، در مناطق ۷ و ۱۰ شهرداری، برنامه‌ریزی صورت گرفته است.
وی افزود: به مرور زمان در سایر مناطق نیز اجرا خواهد شد.
مجیری تصریح کرد: احداث مجتمع صنفی موتور سیکلت و دوچرخه با هدف رفع سد معبر واحدهای صنفی مربوطه در خیابان‌های سروش، لاله و زینبیه دغدغه مدیران شهری است.
وی افزود: هدف ما این است که مردم در این خیابان‌ها تردد راحت‌تری داشته باشند.
مدیرعامل سازمانساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به فضای محدود بازار سپاهان‌شهر و همچنین میزان استقبال بالای شهروندان از این فروشگاه، گفت: زمینی به وسعت دو هزار متر مربع در مجاورت این فروشگاه با همکاری شهرداری منطقه ۵ تملک شد که تا یک‌ ماه آینده، مناقصه و عملیات احداث آن، اجرا خواهد شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان