تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۳
کد خبر : 2034

۱۴کوهنورد گمشده در ارتفاعات طارم پیدا شدند

۱۴کوهنورد گمشده در ارتفاعات طارم پیدا شدند

پایگاه خبری دنیای اسرار-زنجان: ۱۴کوهنورد گمشده در ارتفاعات طارم پیدا شدند معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی جستجو و نجات جمعیت هلال احمر این استان موفق به یافتن ۱۴ کوهنورد از ۱۵ کوهنورد گمشده در ارتفاعات شهرستان طارم شدند. دنیای اسرار به نقل ازایرنا:غفور آقاجانلو روز شنبه در

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار-زنجان:

۱۴کوهنورد گمشده در ارتفاعات طارم پیدا شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی جستجو و نجات جمعیت هلال احمر این استان موفق به یافتن ۱۴ کوهنورد از ۱۵ کوهنورد گمشده در ارتفاعات شهرستان طارم شدند.

دنیای اسرار به نقل ازایرنا:غفور آقاجانلو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶ تن از این کوهنوردان در روستای جورجوگان شهرستان طارم پیدا شدند و ۸ کوهنورد دیگر نیز در ارتفاعات روستای ‘ولیدرو’ هستند و تیم های هلال احمر برای بازگرداندن آنها عازم منطقه شدند.
وی اظهار کرد: یکی از کوهنوردان بر اثر ریزش کوه و برخورد سنگ به ناحیه سر به دره سقوط کرده است و نیروهای هلال احمر برای اطلاع از سرنوشت این کوهنورد به محل حادثه رفته اند.
آقاجانلو یادآور شد: این ۱۵ کوهنورد زنجانی، ساعت ۶ صبح جمعه /۲۷ بهمن/ شهر زنجان را به مقصد خشکرود طارم ترک کرده و عصر همین روز از طریق تماس تلفنی خبر گم کردن مسیر را به خانواده اطلاع داده بودند.
وی افزود: هلال احمر استان زنجان بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، ۲ تیم جستجو نجات از جمعیت هلال احمر زنجان و ۳تیم نیز از جمعیت هلال احمر طارم را راهی منطقه کرد که بالاخره این جستجوها نتیجه داد.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان