تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 20382

غارتگران میراث فرهنگی کشور در “خوروبیابانک” دستگیر شدند

غارتگران میراث فرهنگی کشور در “خوروبیابانک” دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری اعضای باند ۶ نفره غارتگران میراث فرهنگی که در حال حفاری غیرمجاز در یکی منازل قدیمی روستای تاریخی بیاضه بودند خبرداد. به گزارش  دنیای اسرار، سرهنگ جواد افشاری در تشریح این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک شب گذشته با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از

Print Friendly, PDF & Email

 فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری اعضای باند ۶ نفره غارتگران میراث فرهنگی که در حال حفاری غیرمجاز در یکی منازل قدیمی روستای تاریخی بیاضه بودند خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار، سرهنگ جواد افشاری در تشریح این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک شب گذشته با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از انجام حفاری غیرمجاز توسط اعضای یک باند گنج یاب در یکی از منازل قدیمی روستای تاریخی “بیاضه”، مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه نماینده میراث فرهنگی ، در محل حضور یافته و در یک اقدام به موقع و ضربتی ۶ نفر که در حال حفاری غیر مجاز بودند را دستگیر و در بازرسی از محل ابزار آلات حفاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم ، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در رابطه با سودجویان و غارتگران میراث فرهنگی را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان