تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کد خبر : 20386

بازنشستگان؛ ذخایر طلایی هر سازمان

بازنشستگان؛ ذخایر طلایی هر سازمان

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن: با استفاده از تجربیات بازنشستگان، می‌توان مسیر موفقیت را زودتر سپری کرد.احمد جمشیدی صبح امروز در آئین تکریم و بزرگداشت بازنشستگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: مدیری موفق است که از تجربیات افراد کارکرده و باتجربه برای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن: با استفاده از تجربیات بازنشستگان، می‌توان مسیر موفقیت را زودتر سپری کرد.
احمد جمشیدی صبح امروز در آئین تکریم و بزرگداشت بازنشستگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: مدیری موفق است که از تجربیات افراد کارکرده و باتجربه برای انجام اهداف سازمان خود، استفاده کند.
وی با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از جمله باشگاه‌هایی است که تک رشته‌ای نیست و در ۲۷ رشته‌ی ورزشی در قسمت آقایان و بانوان فعالیت می‌کند، افزود: موفقیت‌های این باشگاه را، مدیون تجربیات پرسنل بازنشسته این مجموعه هستیم.
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در ادامه خاطر نشان کرد: در تصمیم گیری‌های این باشگاه سعی شده است تابع تصمیم‌های جمعی باشیم و تک محوری عمل نکنیم.
مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش نیز در حاشیه‌ی این نشست، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از قدیمی‌ترین و نامدارترین باشگاه‌های تاریخ ورزشی کشور است.
وی افزود: این باشگاه، افتخارات زیادی را کسب کرده که فقط محدود به حوزه‌ی قهرمانی نمی‌شود و این باشگاه، ورزشکاران، مدیران و تمامی پرسنل آن در ایران به اخلاق مداری شهره هستند.
احمد شکری تصریح کرد: بازنشستگی، عقلانیت علم و تجربه است و بازنشستگی احترام و حرمت دارد و تکریم از بازنشستگان، احترام به جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: بازنشستگان، مسیر را برای فعالیت نسل جدید هموار کرده‌اند.
در پایان این نشست، با حضور جمعی از مسئولین این باشگاه، از بازنشستگان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان تقدیر و تجلیل به‌ عمل آمد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان