تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 20394

بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان

بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان

رییس زندان کاشان خبر داد: بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان به گزارش  دنیای اسرار:رییس زندان کاشان از بخشیده شدن سومین فرد محکوم به قصاص در این زندان قبل از اجرای حکم توسط اولیای دم خبر داد. محسن محبوبی اظهار کرد: فرد محکوم، در سال ۱۳۸۱ هنگام درگیری، مرد ۲۶ ساله ای

Print Friendly, PDF & Email

رییس زندان کاشان خبر داد:

بخشیده شدن سومین محکوم به قصاص در زندان کاشان

به گزارش  دنیای اسرار:رییس زندان کاشان از بخشیده شدن سومین فرد محکوم به قصاص در این زندان قبل از اجرای حکم توسط اولیای دم خبر داد.

محسن محبوبی اظهار کرد: فرد محکوم، در سال ۱۳۸۱ هنگام درگیری، مرد ۲۶ ساله ای را به قتل رسانده بود که پس از هشت سال دستگیر و به زندان کاشان معرفی شد.

وی افزود: صبح روز دوشنبه تلاشهای خیرخواهانه مجموعه دادستانی و زندان کاشان و مشارکت نیکوکاران این شهر برای دعوت دو طرف دعوا به مصالحه و اصلاح ذات البین به نتیجه رسید و فرد محکوم به آغوش خانواده برگشت.

رییس زندان کاشان تصریح کرد: اقدام فداکارانه خانواده مقتول شایسته تقدیر است زیرا هر کس جان انسانی را نجات دهد، به مانند آن است که یک جامعه را نجات داده است.

محبوبی تاکید کرد: جامعه شتابان امروز، نیازمند فرهنگ صلح و سازش است تا آثار اجتماعی اختلاف ها به ویژه در گروه جوانان و نوجوانان در جامعه کم شود. شهروندان باید بیش از پیش با آموزه های بخشش، سازش و گذشت به عنوان اصل های اساسی فرهنگ و اخلاق دینی آشنا شده و بر این اساس رفتار کنند.

رئیس زندان کاشان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: هدف از شهادت حضرت حسین بن علی (ع) و یارانش، برپایی فرهنگ خیرخواهی، دعوت به نیکی، آزادگی و گذشت بود تا آنجا که در اولین خطبه قبل از حرکت به سفر کربلا فرمود: هر کس ببخشد به سعادت می رسد.

وی افزود: پیش از این در روزهای هشتم و یازدهم ماه جاری نیز دو نفر از زندانیان کاشان قبل از اجرای حکم قصاص، با اعلام گذشت اولیای دم از اعدام نجات یافتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان