تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 20653

شمارش معکوس برای افتتاحیه های راه و شهرسازی استان اصفهان

شمارش معکوس برای افتتاحیه های راه و شهرسازی استان اصفهان

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو روز دیگر جهت کلنگ زنی و افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر می کند. به گزارش  دنیای اسرار، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز شنبه ۱۵ شهریور ماه به

Print Friendly, PDF & Email


معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو روز دیگر جهت کلنگ زنی و افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر می کند.

به گزارش  دنیای اسرار، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز شنبه ۱۵ شهریور ماه به استان اصفهان سفر می‌کند  با حضور وی در اصفهان چندین پروژه در نقاط مختلف این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 علیرضاقاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: طی برنامه ریزی های بعمل آمده و با همت و تلاش مضاعف صورت گرفته، ۵ پروژه راهسازی به طول ۴۵ کیلومتر وبا اعتبار ۵۴۹ میلیارد و۸۰۰میلیون ریال در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح محور ورزنه-ندوشن، باند دوم محور مبارکه_طالخونچه_شهرضا، تقاطع غیرهمسطح چنار واقع در مشهد اردهال، باند دوم تیران_سامان و کلنگ‌زنی محور تیران _ سامان است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد؛ با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها امیدواریم در حوزه راهسازی با مرتفع شدن مخاطرات عبور و مرور شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در این مناطق باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان