تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
کد خبر : 20720

اقدامات اوقاف استان اصفهان برای مقابل با کرونا در ۵۰ روز گذشته؛ از توزیع ماسک و دستکش تا کمک ۲۹۰ میلیونی برای درمان کرونا

اقدامات اوقاف استان اصفهان برای مقابل با کرونا در ۵۰ روز گذشته؛ از توزیع ماسک و دستکش تا کمک ۲۹۰ میلیونی برای درمان کرونا

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در زمینه کمک به پیشگیری و درمان بیماری کرونا را تشریح کرد.به گزارش دنیای اسرار:، ولی الله روان در خصوص مهم ترین اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص کمک به درمان

Print Friendly, PDF & Email


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در زمینه کمک به پیشگیری و درمان بیماری کرونا را تشریح کرد.
به گزارش دنیای اسرار:، ولی الله روان در خصوص مهم ترین اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص کمک به درمان و پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان اظهار کرد: در این زمینه یک هزار و ۹۴۴ خادم مسجد، ۲۵۱ خادم ثابت، و ۲۵۴ خادم فصلی بقاع در زمینه ضد عفونی کننده اماکن مذهبی و متبرکه خدمت رسانی کرده‌اند.
وی ادامه داد: تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده در اماکن مذهبی به میزان پنج هزار و ۱۵۰ لیتر و توزیع ماسک در ورودی ادارات اجرایی و بقاع متبرکه به میزان دو هزار و ۵۰۰ عدد از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه توزیع ماسک و اسپری ضدعفونی کننده بین متسابقین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی از دیگر اقدامات پیشگیری از ابتلا به کرونا در اصفهان بوده است، افزود: در این زمینه برای ۳۰۰ نفر تجهیزات مورد نیاز تامین شده است.
وی در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی به نیازمندان در استان اصفهان در مرداد ماه امسال نیز گفت: در این زمینه نیز تحت عنوان “تبرکات علوی” شش هزار و ۱۷۱ بسته‌ با ارزش ریالی ۲۵۰ هزار تومانی در استان توزیع شده است.
حجت‌الاسلام روان تدوین منشور بهداشتی معنوی اماکن مذهبی و متبرکه را از اقدامات فرهنگی در این زمینه اعلام کرد و گفت: این منشور برای ۷۱۳ بقعه و دو هزار مسجد در سراسر استان اصفهان ارسال شده است.
وی راه‌اندازی کاروان شادی “شمیم ولایت” در محلات و فضای سبز مجتمع‌های مسکونی با اعزام ۱۵ کاروان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در مرداد ماه اعلام کرد و گفت: این کاروان‌ها از ۱۵ بقعه شاخص اعزام شده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه دارو درمان با رویکرد پیشگیری و درمان بیماران کرونایی ۲۹ میلیون تومان بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان