تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۴۱
کد خبر : 21057

رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار می‌شود

رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار می‌شود

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛ رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار می‌شود رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری رویداد طلافَنگ با هدف دریافت تولیدات فرهنگیِ طلاب خواهر و برادر استان اصفهان خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی زنده‌دل اظهار داشت: رویداد رقابتی طلافَنگ به منظور دریافت

Print Friendly, PDF & Email

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار می‌شود

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری رویداد طلافَنگ با هدف دریافت تولیدات فرهنگیِ طلاب خواهر و برادر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی زنده‌دل اظهار داشت: رویداد رقابتی طلافَنگ به منظور دریافت تولیدات فرهنگی طلاب خواهر و برادر استان اصفهان در فضای مجازی و با هدف شناسایی، حمایت و شبکه‌سازی مبلغان و طلاب فعال در این عرصه و تقدیر از برترین طلای فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: طلاب خواهر و برادر استان اصفهان می‌توانند تولیدات فرهنگی فردی و گروهی خود را در فضای مجازی در هر یک از قالب‌های موشن‌گرافی، فوتوکلیپ، عکس‌نوشت، فیلم، پویا‌نمایی، کمیک استریپ، پادکست، ویدیوکلیپ، اپلیکیشن، کانال و پیج، وبسایت و نرم افزار حداکثر تا ۳۰ آبان ماه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکهموضوع تولیدات آزاد است، گفت: موشن‌گرافی باید بین ۱ تا ۳ دقیقه؛ فوتوکلیپ در مدتزمان حداکثر ۸ دقیقه و حجم حداکثر ۱۵مگابایت؛ عکس‌نوشت با پسوند JPGE و PNG و تعداد حداقل۴ عدد؛ فیلم به صورت فیلم‌های کوتاه و صد ثانیه‌ای و در صورت حجیم بودن فایل، ازطریق ارسال فیزیکی (DVD) و یا بارگذاری در آپلودسنترها و ارسال لینک دریافت آن در سامانهباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زنده‌دل ادامه داد: انیمیشن یا پویانمایی باید با فرمتMP4؛ پادکست صوتی در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه، فرمت MP3  و حجم حداکثر ۱۰مگابایت؛ پادکست گرافیکی در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه، فرمت MP4 و حجم حداکثر ۱۵مگابایت و کمیک استریپ  با فرمت JPGE  یا PNG ارائه شود.

وی اضافه کرد: وبسایت باید فعال باشد و آدرس وب برای دبیرخانه ارسال شود و صفحات فعال در شبکه‌های اجتماعی حداقل بالای ۵۰۰ مخاطب داشته باشد. همچنین نرم‌افزار باید به صورت ارسال فیزیکی (DVD) و یا بارگذاری در آپلودسنترها و ارسال لینک دریافت آن در سامانه و ویدئوکلیپ  در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه و حجم حداکثر ۲۵مگابایت ارائه شود.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: در صورتی که محصول در هر قسمت بیش از یک مورد بود، شرکت‌کنندگان باید آن را به صورت یک فایل زیپ درآورده و سپس بارگذاری نماید.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به آدرس dte.bz/talafang مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان