تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 21547

مرکز آموزش علمی کاربردی ایران سپهر برگزار می کند: اولین رویداد ملی آموزشی تجاری سازی صنعت پوشاک

مرکز آموزش علمی کاربردی ایران سپهر برگزار می کند: اولین رویداد ملی آموزشی تجاری سازی صنعت پوشاک

به گزارش  دنیای اسرار:اولین رویداد ملی آموزشی تجاری سازی صنعت پوشاک در استان اصفهان برگزار می شود. سید آرش امامی دبیر اجرایی این رویداد و رییس مرکز آموزش علمی کاربردی فرش ایران سپهر با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: حضور توانمند در بازار صادارت پوشاک جهان با حجم تقریبی ۵۰۰ میلیارد دلار ،

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش  دنیای اسرار:اولین رویداد ملی آموزشی تجاری سازی صنعت پوشاک در استان اصفهان برگزار می شود.

سید آرش امامی دبیر اجرایی این رویداد و رییس مرکز آموزش علمی کاربردی فرش ایران سپهر با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: حضور توانمند در بازار صادارت پوشاک جهان با حجم تقریبی ۵۰۰ میلیارد دلار ، نیازمند مجهز شدن به علوم و مهارت های جدید و مدرنی است که متاسفانه جای آن در دورس و رشته های دانشگاهی خالی است.

امامی افزود : دانش آموختگان ما باید به وسیله ی دوره های کوتاه مدت و کاربردی و با کمک دانشگاه ها و متخصصینی که مهد تولید و تجربه و تعالی این علوم و مهارت های نوین هستند مسیر انتقال دانش های مدرن را به کشورمان هموار کنند.

وی ادامه داد: برندنیگ از جمله مباحث تکنیکی روز دنیاست به نحوی که در تمامی بنگاههای اقتصادی دنیا حتما کارشناس این امر حضور داشته و نهاد های حاکمیتی هم پشتیبانی زیادی از بحث توسعه برند دارند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی ایران سپهر تصریح کرد: این مرکز آموزشی با همکاری اتاق بازرگانی و با هماهنگی کارگروه مد ولباس کشور اولین رویداد ملی آموزشی تجاری سازی صنعت پوشاک را برگزار می کند و دانشگاه مد آرت پاریس هم در برگزاری این رویداد همکاری دارد.

آرش امامی ادامه داد: ۷۰ درصد شرکت کنندگان در این دوره آموزشی می بایست صنعتی و از بنگاه های اقتصادی کشور بوده و زمان برگزاری آن هفته اول آذرماه، طی سه هفته و به صورت مجازی خواهد بود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.