تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 21652

بازدید سرزده سرپرست مخابرات اصفهان از مرکزشهید قندی

بازدید سرزده سرپرست مخابرات اصفهان از مرکزشهید قندی

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان دوشنبه ۹۹/۸/۱۲ به منظور بررسی روند عملکرد مرکز مخابراتی شهید قندی ضمن بازدید از این مرکز با کارکنان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش  دنیای اسرار: ناصر مشایخی نظارت میدانی را شرط حل مشکلات دانست و اظهار کرد: قصد ما از بازدیدهای چهره به چهره آگاهی از جزئیات مشکلات موجود مراکز

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان دوشنبه ۹۹/۸/۱۲ به منظور بررسی روند عملکرد مرکز مخابراتی شهید قندی ضمن بازدید از این مرکز با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  دنیای اسرار: ناصر مشایخی نظارت میدانی را شرط حل مشکلات دانست و اظهار کرد: قصد ما از بازدیدهای چهره به چهره آگاهی از جزئیات مشکلات موجود مراکز و تلاش در جهت مرتفع ساختن آنهاست.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به مردم، تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع را یک اصل برشمرد و گفت: تضمین حقوق مشترکین و رعایت مصالح آن ها سیاست اصلی مخابرات است و در این راستا تمام همت خود را برای به روز رسانی ارائه خدمات و سرویس هاذدر مراکز مخابراتی به کار خواهیم بست و در این راه از تمام مولفه های نظارت و پیگیری بهره خواهیم برد.

گفتنی است در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه سرپرست مخابرات منطقه به در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان