تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 21867

باکمک خیرین اصفهانی سی سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان بی بضاعت زندانهای استان اصفهان اهدا شد

باکمک خیرین اصفهانی سی سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان بی بضاعت زندانهای استان اصفهان اهدا شد

به گزارش دنیای اسرار، با حضورحضرت آیت الله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان،دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری؛اصفهانی دادستان عموم و انقلاب اصفهان و جمعی از خیرین تعداد سی سرویس جهیزیه به خانواده های زندانیان نیازمند استان اصفهان توسط خیریه حضرت امام موسی کاظم(ع) اهداء شد. ضیائی فرد مدیرکل زندان های استان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، با حضورحضرت آیت الله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان،دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری؛اصفهانی دادستان عموم و انقلاب اصفهان و جمعی از خیرین تعداد سی سرویس جهیزیه به خانواده های زندانیان نیازمند استان اصفهان توسط خیریه حضرت امام موسی کاظم(ع) اهداء شد.

ضیائی فرد مدیرکل زندان های استان با اعلام این خبر گفت:یکی از اهداف خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) علاوه بر آزادی زندانیان و رسیدگی به وضعیت معیشت-سلامت و درمان و آموزش آنان تامین جهیزیه برای دختران زندانی بی بضاعت است.

وی تصریح کرد:این خیریه با درخواست خانواده یا زندانی وحتی مدیران زندان ها مبنی بر کمک و مساعدت با انجام تحقیقات توسط تیم تحقیق خیریه و تصویب هیئت مدیره اقدام به کمک ومساعدت می نماید.

ضیائی فرد در ادامه با قدردانی از تلاش و حضور خیرین در این زمینه اظهار کرد:امسال نیز در پی فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله) مبنی بر کمک های مومنانه با بررسی نیاز های خانواده های زندانیان بی بضاعت که در تامین جهیزیه دخترانشان که حتی عقد شده هستند، اما بدلیل نداشتن جهیزیه ازدواج نکرده اند شناسایی و با کمک خیرین تعداد ۱۵ قلم کالای اساسی و مورد نیاز آنان تامین شد.

غلامحسین وطنی مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم(ع) نیز در این راستا گفت:هزینه هر سرویس جهیزیه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به قیمت کارخانه بوده که کل مبلغ جهیزیه بالغ بر۶ میلیارد ریال است.

وی گفت:اقلام اهدایی شامل فرش-یخچال-ماشین لباس شویی-اجاق گاز-جاروبرقی-سرویس تفلون-سرویس چینی-سرویس آرکوپال-سرویس بلور-سرویس پلاسکو-سرویس قاشق و چنگال-اتوبخار دستی-پتو-لوستر و زودپز می باشد.

قابل ذکر است که در طول ۹ ساله گذشته تا کنون ۱۶۰ سرویس جهیزیه به خانواده های نیازمند زندانی اهداء که شامل تمامی شهرهای استان شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.