تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 21952

ساکتی خبر داد: آماده باش کامل اکیپ های رفع آبگرفتی سطح مناطق ۱۵گانه

ساکتی خبر داد: آماده باش کامل اکیپ های رفع آبگرفتی سطح مناطق ۱۵گانه

به گزارش دنیای اسرار:رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی آماده باش کلیه اکیپ های رفع آبگرفتگی های سطحی و پاکسازی کلیه دریچه ها جوی ها و سپتیک ها هیچ گونه آبگرفتگی قابل توجهی در سطح شهر رخ نداده است.غلامرضا ساکتی به بارش باران از روز گذشته تا بامداد امروز اشاره کرد و

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی آماده باش کلیه اکیپ های رفع آبگرفتگی های سطحی و پاکسازی کلیه دریچه ها جوی ها و سپتیک ها هیچ گونه آبگرفتگی قابل توجهی در سطح شهر رخ نداده است.
غلامرضا ساکتی به بارش باران از روز گذشته تا بامداد امروز اشاره کرد و گفت: در فصل پاییز و زمستان به صورت مرتب مباحث مربوط به هواشناسی و بارش های احتمالی مورد رصد قرار می گیرد و در این راستا اکیپ های خدماتی در شهرداری اصفهان بصورت مرتب در آماده باش کامل بسر می برد تا در صورت نیاز اقدام به جمع آوری و رفع آب گرفتگی های احتمالی نماید.
وی گفت: با توجه به اینکه میزان بارش‌ها روز گذشته بسیار شدید نبوده است و ظرفیت ورود و خروجی آب‌های روان به سپتینگ‌ها، جوی‌ها و دریچه‌های فاضلاب در معابر شهر نامتعادل نشده با آبگرفتگی قابل توجهی روبرو نشدیم و موارد محدود نیز بسرعت رفع گردید.
وی با بیان اینکه برای رفع‌آبگرفتگی‌های احتمالی در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه شهر بین پنج تا هفت اکیپ همراه با کارگران خدماتی فعال شده ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اتوبان‌ها و مسیرهای رینگ ترافیکی به هیچ عنوان آب گرفتگی ایجاد نشد.
وی تصریح کرد: در نتیجه اقدامات پیشگیرانه انجام شده، آبگرفتگی‌های سطح شهر بسیار محدود و سطحی بود و در زیرگذرها و روگذرهای شهر، ترافیک روان و تردد خودروها بدون مشکل در حال انجام است.
ساکتی تاکید کرد: بارش های معمول صرفا آب جاری است و توسط سیستم های، رفع آبهای سطحی انتقال و رفع میشود اما آبگرفتگی وقتی رخ می دهد که مسیری مسدود شود، البته با توجه به حجم بارش‌ها و میزان دبی ورودی و خروجی کانال‌های دفع آب‌های سطحی، آب جاری و کم کم رفع خواهد شد.
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای خدماتی در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری آمادگی لازم برای رفع پیامدهای هرگونه حادثه احتمالی را دارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.