تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 22398

۱۰ برنامه به مناسبت نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در اصفهان

۱۰ برنامه به مناسبت نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در اصفهان

به همت آموزشگاه علم و فناوری برگزار می شود:۱۰ برنامه به مناسبت نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در اصفهانبه گزارش دنیای اسرار:مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری با اعلام این خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته ملی پژوهش و فناوری، از ۱۵ لغایت ۲۵ آذرماه سال جاری، اجرای ۱۰ برنامه پژوهشی، مهارتی

Print Friendly, PDF & Email

به همت آموزشگاه علم و فناوری برگزار می شود:
۱۰ برنامه به مناسبت نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری در اصفهان
به گزارش دنیای اسرار:مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری با اعلام این خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته ملی پژوهش و فناوری، از ۱۵ لغایت ۲۵ آذرماه سال جاری، اجرای ۱۰ برنامه پژوهشی، مهارتی و فناوری، باحضور مسئولین، اساتید و متخصصان برنامه‌ریزی شده که هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ به ‌صورت مجازی و زنده از طریق سایت stskill.ir قابل دسترس است.
محمد اخلاق‌پور با اشاره به حضور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی استان در اجرای این ویژه برنامه، از موضوعات و سخنرانان این رویداد نام برد و مهمترین این موارد را به شرح ذیل عنوان نمود:
یکشنبه ۱۶ آذر- دکتر آرش شاهین، عضو هیأت علمی و مدیرگروه پژوهشی مدیرت کیفیت و مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه اصفهان، با موضوع: نوآوری باز و جمع‌سپاری، زمینه‌ساز مشارکت فراگیر در حل مسائل جامعه.
دوشنبه ۱۷ آذر- مهندس عباس مهدیان، معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با موضوع: پژوهش در آموزش فنی و حرفه‌ای غیررسمی.
سه‌شنبه ۱۸ آذر- مهندس محمد اخلاق‌پور، مؤسس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری با موضوع: مدیریت یادگیری و آموزش الکترونیکی.
چهارشنبه۱۹ آذر- دکتر فائزه تقی‌پور، عضو هیأت علمی و مدیرگروه علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با موضوع: پژوهش در محتوای پیام ارتباطی و دکتر عباس زمانی: مدیر گروه ارتباطات موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو با موضوع: پژوهش در ارتباطات و توسعه.
پنج‌شنبه ۲۰ آذر- مهندس محمد اطرج، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان با موضوع: توسعه اقتصاد دیجیتال.
جمعه ۲۱ آذر- مهندس مهدی عباس‌زاده، مدرس و مشاور کارآفرینی با موضوع: پژوهش در رفتار کارآفرینان و کارجویان (شما برای کدامیک آماده می‌شوید؟).
شنبه۲۲ آذر- دکتر فریده روشن، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع: اصفهان شهر خلاق.
یکشنبه۲۳ آذر- دکتر سعید سامانی مجد، رئیس مرکز تحقیقات بهین آب زنده رود با موضوع: شهر هوشمند.
دوشنبه ۲۴ آذر: دکتر مرتضی نصوحی، مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با موضوع: تحقق اصفهانی سرآمد با پژوهش، خلاقیت و به‌کارگیری فناوری‌های نوین.
شایان ذکر است آیین افتتاحیه نکوداشت هفته ملی پژوهش و فناوری با حضور دکتر کورش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و ومحیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر حسین یقینی، چهره ماندگار تاریخ و هنر اصفهان، دکتر حسین مصلی نژاد، رئیس اداره مؤسسات کارآموزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، مهندس محمد اخلاق‌پور، مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری، دکتر عباس زمانی، مدیرگروه علوم ارتباطات موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، عبدالحسین جعفری، پیشکسوت روزنامه‌نگاری و رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان و جمعی از کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در محل آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری برگزار گردید.
در آئین افتتاحیه این رویداد، دکتر محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و ومحیط زیست شورای اسلامی شهر ، درخصوص پژوهش در کارکردهای اجتماعی و دکتر حسین یقینی، چهره ماندگار تاریخ و هنر اصفهان، درخصوص تاریخ، پژوهش و اصفهان در راستای تقویت و تشویق جامعه نسبت به رفتار پژوهش محورمطالبی را ارائه نمودند.
این برنامه تا ۲۵ آذرماه سال جاری و اختتامیه رویداد، هر روز راس ساعت ۱۶ به صورت مجازی از طریق stskill.ir قابل مشاهده و دسترسی می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان