تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 22581

وزیر راه و شهرسازی از سرپرست مخابرات منطقه اصفهان تقدیر کرد

وزیر راه و شهرسازی از سرپرست مخابرات منطقه اصفهان تقدیر کرد

 وزیر راه و شهرسازی با اهدای تقدیر نامه ای از تلاشهای سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راستای همکاری در اتمام قطعات یک و دو آزادراه شرق اصفهان ؛ قدردانی کرد. به گزارش دنیای اسرار،در لوح تقدیر اهدایی از طرف محمد اسلامی خطاب به ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان آمده است: بسمه تعالی جناب آقای

Print Friendly, PDF & Email

 وزیر راه و شهرسازی با اهدای تقدیر نامه ای از تلاشهای سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راستای همکاری در اتمام قطعات یک و دو آزادراه شرق اصفهان ؛ قدردانی کرد.

به گزارش دنیای اسرار،در لوح تقدیر اهدایی از طرف محمد اسلامی خطاب به ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مشایخی

مدیرعامل محترم شرکت مخابرات منطقه اصفهان

حمد و سپاس خداوند منان را که توفیق خدمت صادقانه و طاهر را به تلاشگران راستین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عطا نموده تا با بهره مندی از علم و دانش،صداقت و رشادت، در راستای توسعه
عمران و آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام های موثر و مفیدی بردارند؛طلایه دارانی که در عرصه سازندگی و خدمت رسانی ،خالق صحنه های پرشور و شکوهی هستند و در تمامی دوران بر بلندای قله های رفیع افتخار و پیروزی، جاودانه سرافراز می مانند.

اعتلا و سربلندی ایران عزیز مرهون ارادہ سترگ و همت والای بزرگ مردانی است که با پیوند تعهد و تخصص و با تلاشی خالصانه و شبانه روزی در مسیر تحقق این مهم گام برمی دارند. به یقین همراهی و همدلی ارزنده جنابعالی در اتمام «قطعات یک و دو آزادراه شرق اصفهان» مایه افتخار و مباهات است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و همکاری های صمیمانه ی جنابعالی در راه عمران و آبادی، اعتلا و سربلندی ایران عزیز از ایزد منان سلامت، بهروزی و کامیابی برای شما مسألت دارم.

آذرماه ۹۹

محمد اسلامی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان