تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر : 22658

دیدار رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با نمایندگان مردم کاشان و آران و نطنز ، بادرود در مجلس شورای اسلامی

دیدار رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان با نمایندگان مردم کاشان و آران و نطنز ، بادرود در مجلس شورای اسلامی

به گزارش دنیای اسرار:رییس این دانشگاه با نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد. دکتر بهزاد رضائی در این دیدارها به تبیین سیاست‌های کلی دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این قبیل نشست‌ها در جهت

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رییس این دانشگاه با نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر بهزاد رضائی در این دیدارها به تبیین سیاست‌های کلی دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این قبیل نشست‌ها در جهت باروری فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی موثر باشد.

رضائی با تاکید بر اینکه یکی از اموری که می تواند به اشتغال زایی جامعه کمک کند و حتی بار عظیمی از مباحث مربوط به بیکاری را ازبین ببرد توجه به آموزشهای مهارتی است گفت: توجه به آموزشهای مهارتی در کشور ما هم باید یک اصل باشد و عنایت به این مسئله برای مجلس مورد تقاضا و تاکید ماست.

دکتر سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در نشست خود با رییس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان به اهمیت و ضرورت رشته های مهارتی و دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت در اهمیت این دانشگاه همین بس که ما در کمیسیون به صورت ویژه به آن پرداختیم و امروز کمیسیون کشاورزی مجلس این آمادگی را دارد تا در رشته های مهارتی حوزه کشاورزی نهایت همکاری خود را مصروف کند تا این رشته ها در کشور در مراکز دانشگاه های علمی کاربردی توسعه یابند.

ساداتی نژاد اظهار کرد: لازم است پیشنهادات مدونی از طرف دانشگاه در خصوص نحوه و چگونگی توسعه‌ی رشته های کاربردی و حمایت های مورد نیاز از سوی مجلس تهیه و ارائه شود تا پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان دکتر بهزاد رضائی رییس این دانشگاه با رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم شهرستان نطنز ، بادرود و قمصر دیدار و گفتگو کرد.

رحمت الله فیروزی پور نیز با تاکید بر اهمیت استمرار دیدار مسوولین و نمایندگان گفت: یقینا ما به عنوان نمایندگان مردم ضرورت توسعه آموزش های مهارتی را یک مسأله مهم تلقی می کنیم چون اعتقاد داریم توجه به مهارت می تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل کند.

نماینده شهرستان نطنز ، بادرود و قمصر در پایان بر ارائه مشروح برنامه های دانشگاه و طرحها در مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد و گفت: ما در مجمع نمایندگان تلاش خواهیم کرد تا این مهم به عنوان یک اصل برای نمایندگان مطرح شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.