تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 22820

سارق دستپاچه، تلفن همراهش را جا گذاشت

سارق دستپاچه، تلفن همراهش را جا گذاشت

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” با اشاره به دستگیری یک سارق مغازه گفت: گوشی به جاماند از متهم در محل سرقت، باعث شناسایی و دستگیری این سارق شد. سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته یکی از

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” با اشاره به دستگیری یک سارق مغازه گفت: گوشی به جاماند از متهم در محل سرقت، باعث شناسایی و دستگیری این سارق شد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، خبر از وقوع یک فقره از محل کسب خود را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ برای رسیدگی وارد عمل شده و پس از اعزام به محل، محدوده سرقت را بررسی کردند.

سرهنگ باباکلانی از کشف یک گوشی تلفن همراه در محل سرقت خبر داد و گفت: در بررسی ها مشخص شد این تلفن همراه متعلق به سارق است که در محل به جا گذاشته است.

این مقام انتظامی ، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی، ماموران جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

سرهنگ باباکلانی از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده و روبرو شدن با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد به شهروندان توصیه کرد: در صورت سرقت از واحد صنفی آنان از تردد افراد به محل وقوع جرم جلوگیری و مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان