تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
کد خبر : 23038

ارائه ۲۲ خدمت به شهروندان در شرکت گاز از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک

ارائه  ۲۲ خدمت به شهروندان در شرکت گاز از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک

درنشست خبری مشترک مدیران عامل شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان اصفهان مطرح شد ارائه ۲۲ خدمت به شهروندان در شرکت گاز از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک علوی عنوان کرد: ۲۲خدمت در شرکت گاز به شهروندان از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک انجام می‌شود وتلاش می‌کنیم این خدمات توسعه باید. به

Print Friendly, PDF & Email

درنشست خبری مشترک مدیران عامل شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان اصفهان مطرح شد

ارائه ۲۲ خدمت به شهروندان در شرکت گاز از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک

علوی عنوان کرد: ۲۲خدمت در شرکت گاز به شهروندان از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک انجام می‌شود وتلاش می‌کنیم این خدمات توسعه باید.

به گزارش دنیای اسرار:سید مصطفی علوی در نشست خبری مشترک بین مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ومدیر عامل  شرکت گاز استان اصفهان بیان کرد: در زمان حاضر ۱۱۲ شهر و یک هزار و ۶۰ روستای استان بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردارند. 
وی عنوان کرد:ین شرکت با توزیع سالانه ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی، از حیث میزان مصرف گاز در رتبه دوم کشور قرار دارد.
وی بیان کرد:از یک هزار و ۲۳۸ روستای استان که مشمول گازرسانی هستند به یک هزار و ۶۰ روستا گاز رسانی شده و بقیه روستاها بعلت فاصله زیاد از خطوط و غیراقتصادی بودن هزینه‌ها تاکنون گازدار نشده اند.

وی با بیان اینکه۷۰ درصد از گاز بخش خانگی صرف گرمایش می‌شود، افزود: مصرف گاز خانگی در فصل سرما بشدت بالا می رود و در چنین شرایطی اولویت با تامین بخش خانگی است لذا در برخی بخش‌ها محدودیت‌ گازی اعمال می‌شود ولی با این وجود تاکنون گاز هیچ نقطه‌ای قطع نشده است.

علوی اضافه کرد: هر خانوار در شبانه روز بالغ بر ۲۲ متر مکعب گاز مصرف می‌کند که نسبت به متوسط مصرف خانوارها چندین برابر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان  اصفهان افزود: در بخش نیروگاهی ۲ نیروگاه شهید منتظری و اصفهان و همچنین در بخش حمل و نقل ۱۶۰ جایگاه سی‌ان‌جی از گاز استفاده  می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۳۵درصد گاز استان اصفهان در بخش صنعتی مصرف می‌شود، گفت: تا کنون هیچ یک از نیروگاه‌های اصفهان از سوخت مازوت استفاده نکرده  اند و گازرسانی به آنها انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز، تأمین گاز شرق استان اصفهان انجام شده ودر حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب گاز در شرق استان مصرف می‌شود.

علوی افزود: در شرق استان بدلیل نبود خط لوله، امکان اتصال به شبکه وجود ندارد و از نخستین خط لوله ۳۰۰ کیلومتر فاصله وجود دارد ولی شرکت گاز  از طریق گاز فشرده به چهار شهر و سه روستای این منطقه گازرسانی می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان کرد: این انتقال بصورت ۲۴ ساعته از طریق تریلرهای مطمئن انجام می‌شود و هزینه گاز آنها مانند سایر نقاط محاسبه می‌شود ولی علیرغم این تلاش‌ها، امسال بدلایلی۲تا۳مرتبه، گازرسانی به شرق اصفهان مختل شد که از این بابت از مردم منطقه عذرخواهی می‌کنم.

 علوی در خصوص گاز بهاء  مشترکین توضیح داد: مشترکین گازی  که تا ۲۰۰متر مکعب مصرف کنند گازبهای مصرفی برای آنها رایگان و به مشترکینی هم که مصرف خودرا کاهش دهند تخفیفاتی داده می شود.

وی بیان کرد:  ۲۲ خدمت در شرکت گاز به شهروندان از طریق فضای مجازی و دولت الکترونیک انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم این خدمات توسعه باید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: امسال در دهه فجر ۱۶ پروژه در بخش گاز در استان اصفهان بااعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان افتتاح می شود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.