تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 23052

دستگیری دندانپزشک قلابی در “فریدونشهر”

دستگیری دندانپزشک قلابی در “فریدونشهر”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر از دستگیری فردی که بدون داشن مجوز و مدرک تحصیلی اقدام به دایر کردن مطب دندانپزشکی کرده و به تجویز دارو برای بیماران می پرداخت خبر داد. سرهنگ” حمزه یبلوئی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر از دستگیری فردی که بدون داشن مجوز و مدرک تحصیلی اقدام به دایر کردن مطب دندانپزشکی کرده و به تجویز دارو برای بیماران می پرداخت خبر داد.

سرهنگ” حمزه یبلوئی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی بدون داشتن مجوز و مدارک تخصصی اقدام به دایرکردن مطلب دندانپزشکی کرده که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:‌ ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و مشاهده کردند مطب دندانپزشکی این فرد بدون هیچ نشان و تابلویی در یک مکان متروکه و غیر بهداشتی قرار گرفته و وی در این مکان به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت دندان مصنوعی، عصب کشی ، ارتودنسی ، پُرکردن و انجام روکش دندان و همچنین تجویز داروی های مرتبط برای بیماران می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد: در بازرسی از محل ۱۰۰ عدد داروی بی حسی ، ۶۰۰ عدد کپسول حاوی ماده ترمیم دندان ، ۴۰۰ عدد روکش دندان که همگی به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد .

سرهنگ یبلوئی ‌ با بیان اینکه در استعلام هایی که از دستگاه های مسئول نیز بعمل آمد فعالیت غیرقانونی فرد مذکور محرز شد گفت: در این رابطه با حکم مقام قضائی محل مذکور پلمب و این دندانپزشک قلابی به اتهام مداخله در امور پزشکی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان