تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 2357

بارش برف ارتفاعات گیلان سفیدپوش کرد

بارش برف ارتفاعات گیلان سفیدپوش کرد

پایگاه خبری دنیای اسرار: بارش برف ارتفاعات گیلان سفیدپوش کرد – نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما سبب شد که برخی ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان گیلان از شامگاه گذشته شاهد بارش برف در فصل بهار باشند. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازخبرنگار مهر، از شامگاه گذشته با کاهش دمای هوا و نفوذ ساماناه بارشی

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار:

بارش برف ارتفاعات گیلان سفیدپوش کرد

– نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما سبب شد که برخی ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان گیلان از شامگاه گذشته شاهد بارش برف در فصل بهار باشند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازخبرنگار مهر، از شامگاه گذشته با کاهش دمای هوا و نفوذ ساماناه بارشی به گیلان، آسمان این استان در مناطق جلگه ای شاهد بارش باران پراکنده و ارتفاعات استان نیز در فصل بهار با بارش برف سفید پوش شود.

از ساعت ۲۱ شامگاه شنبه مناطق کوهستانی داماش، کلیشم، بره سر، خورگام و عمارلوی رودبار، دیلمان سیاهکل و جاده اسالم به خلخال تالش و اشکورات رودسر با بارش برف سفید پوش شد .

در حال حاضر نیز بارش برف در این مناطق قطع شده ولی بنا به پیش بینی های سازمان هواشناسی با نزدیک شدن به ساعات عصر و همچنین شب و کاهش دمای هوا احتمال بارش دوباره برف در این مناطق وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره اظهار کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته درباره شرایط آب و هوایی استان گیلان از شب گذشته در برخی نقاط استان شاهد بارش برف در اتفاعات بودیم.

مازیار غلامی با اشاره به اینکه این بارش ها در اتفاعات بالای هزار و ۵۰۰ متر گزارش شده است، گفت: بارش ها به صورت پراکنده و مقطعی است.

وی با بیان اینکه براساس گزارشاترسیده از ایستگاه های سازمان هواشناسی استان حکایت از بارش برف در ارتفاعات دیلمان ومسیر اسالم به خلخال دارد ، افزود: ارتفاع برف در این مناطق براساس گزارشات رسیده یک تا دو سانتی متر است.

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان تصریح کرد: با توجه به کاهش دما از عصر و شب امروز و همچنین ادامه آن در صبح فردا احتمال بارش دوباره برف در اتفاعات استان گیلان وجود دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان