تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 23760

کمک کمیته امداد اصفهان برای بهسازی و عایق بندی بام مسکن ۲۲۴ خانوار نیازمند

کمک کمیته امداد اصفهان برای بهسازی و عایق بندی بام مسکن ۲۲۴ خانوار نیازمند

به گزارش دنیای اسرار:قائم مقام کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان خبر داد و گفت: تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی با هزینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان تعمیر و عایق بندی شده است. عباسعلی زارعان، قائم

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:قائم مقام کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان خبر داد و گفت: تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی با هزینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان تعمیر و عایق بندی شده است.

عباسعلی زارعان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با یادآوری اینکه کمک به تعمیر و بهسازی منازل مددجویان از جمله خدمات این نهاد است، گفت: از ابتدای پائیز امسال طرحی برای بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان اجرا شد که در نتیجه آن تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی تعمیر و سپس عایق بندی شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد اصفهان در این زمینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان هزینه کرده که این مبلغ از محل بودجه دولتی، منابع محلی و کمک های مردمی تامین شده است.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه تامین مسکن مناسب و ایمن از جمله زیرساخت های لازم در مسیر توانمندسازی مددجویان است، گفت: کمک به احداث، تکمیل، خرید، تعمیر و اجاره مسکن مددجویان از جمله مهمترین خدماتی است که این نهاد برای فراهم ساختن بستر توانمندی خانوارها به نیازمندان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: خدمت مسکن، خدمت پر هزینه ای است و متاسفانه در شرایط کنونی، این هزینه افزایش پیدا کرده است و برای کمک موثر به مددجویان، نیازمند مشارکت گسترده خیران و نیکوکاران هستیم.

زارعان افزود: خیران گرانقدر می توانند برای مشارکت در این زمینه علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی emdad.ir و کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* نیز استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان