تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر : 23923

لباس همانند بوم نقاشی است

لباس همانند بوم نقاشی است

به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم میر محمد صادقی مدیر موسسه مد لباس دانش آرا در گفتگو با خبرنگار دنیای اسرارگفت:از سال ۱۳۹۵ ایده ی تولید مد لباس عاشورایی شکل گرفت و اینکه لباس همانند بوم نقاشی است که به بیان ایده ها و تفکرهای طراح در بیان موضوع و داستانی که در پشت یک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در این مراسم میر محمد صادقی مدیر موسسه مد لباس دانش آرا در گفتگو با خبرنگار دنیای اسرارگفت:از سال ۱۳۹۵ ایده ی تولید مد لباس عاشورایی شکل گرفت و اینکه لباس همانند بوم نقاشی است که به بیان ایده ها و تفکرهای طراح در بیان موضوع و داستانی که در پشت یک لباس است را ارائه میدهد.
وی افزود:با توجه به خلاهایی که در زمینه عاشورا بود ما ایده ی لباس عاشورایی را برای بیان کردن وقایع عاشورایی ارائه دادیم.
صادقی بیان کرد: اینکه تمرکز بر روی این موضوع از لحاظ ارزشی بودن ماهیت عاشورا و تاسوعا در دنیا مهم به شمار می آید،چرا که از لحاظ فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی  کمک بسیاری به جامعه می کند.
مدیر موسسه مد لباس دانش آرا در پایان گفت: اینکه تولید کنندگان باید به این باور برسند که مفهوم وقایع عاشورا و حوزه ی فعالیت امام حسین علیه السلام را در آثارشان استفاده کنند ، چون که کیفیت فروش و استقبال مردم در ایران از این موضوع به نسبت طرح های خارجی بیشتر خواهد بود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.