تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 2400

۶۷ درصد ظرفیت سد کرج پر است/اعلام وضعیت سد طالقان

۶۷ درصد ظرفیت سد کرج پر است/اعلام وضعیت سد طالقان

پایگاه خبری دنیای اسرار کرج – مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با اعلام وضعیت ظرفیت سدهای کرج و طالقان، گفت: در حال حاضر ۶۷ درصد ظرفیت سد کرج پرشده است. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:داوود نجفیان ، با اشاره به بارندگی اخیر در استان، اظهار کرد: مجموع بارندگی استان البرز از

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

کرج – مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با اعلام وضعیت ظرفیت سدهای کرج و طالقان، گفت: در حال حاضر ۶۷ درصد ظرفیت سد کرج پرشده است.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:داوود نجفیان ، با اشاره به بارندگی اخیر در استان، اظهار کرد: مجموع بارندگی استان البرز از اول سال آبی ٩٧-٩۶ تا ۲۸ فروردین ۲۳۲.۶ میلی‌متر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز افزود: این میزان بارندگی ۲۷.۳ درصد کاهش نسبت به سال گذشته و ۲۷.۸ درصد کاهش نسبت به دوره آماری درازمدت را نشان می‌دهد.

نجفیان با اشاره به وضعیت دو سد طالقان و کرج، ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت ۶۷ درصد سد کرج پر است که این مهم نسبت به سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان به وضعیت ظرفیت سد طالقان اشاره و خاطرنشان کرد: طبق برآورد صورت گرفته  ۶۸ درصد سد طالقان پر است که نسبت به سال قبل ۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان