تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
کد خبر : 24159

نخستین رویداد شتاب تخصصی شوید هرندی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برگزار شد

نخستین رویداد شتاب تخصصی شوید هرندی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار: دکتر غلامرضا مالکی رییس مرکز علمی کاربردی هرند در نخستین رویداد شتاب شوید هرندی که بصورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه های علمی کاربردی، پیوند آموزش و شغل است اظهار داشت :بر همین اساس نیاز بازار را شناسایی و برای بهبود فضای کسب و کار و اصلاح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: دکتر غلامرضا مالکی رییس مرکز علمی کاربردی هرند در نخستین رویداد شتاب شوید هرندی که بصورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه های علمی کاربردی، پیوند آموزش و شغل است اظهار داشت :بر همین اساس نیاز بازار را شناسایی و برای بهبود فضای کسب و کار و اصلاح شرایط موجود تلاش شد که این تحقیقات حاکی از آن است که این دانشگاه توجه ویژه ای به ارتباط بین آموزش ها و مشاغل دارد .

مالکی با ذکر اینکه در مرحله اول۱۹ ایده مختلف به این دبیرخانه ارسال شده است گفت : در ارزیابی های اولیه، ۶ ایده حائز حداقل امتیاز لازم برای شرکت در این رویداد شدند.

رییس مرکز علمی کاربردی هرند با تاکید بر اینکه این رویداد براساس نیاز سنجی منطقه طراحی گردید تصریح کرد :یکی از پتانسیل هایی که در شهر هرند وجود دارد شوید است که از عطر و بو و کیفیت مرغوبی برخوردار است که متاسفانه ناشناخته و مغفول مانده را شناسایی و سعی شد در غالب این رویداد راهکارهای ارائه شودتا این محصول ارزشمند را به ثروت مبدل کرد.

در ادامه این رویداد، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان هدف از برگزاری رویداد شتاب را معرفی مزیت های مناطق عنوان کرد و اظهارداشت : داشتن ایده‌ای در راستای تولید و بازاریابی بدون برنامه علمی وعملی، بی‌فایده است. دکتر بهزاد رضایی تصریح کرد: استارتاپی موفق است که در جستجوی تولید و بازاریابی مناسب باشد. این شرکت‌ها سعی می‌کنند مشتریان ایده‌آل پیدا کنند. بنابراین آن‌ها می‌توانند خدمات، تولیدات، قیمت، کارکرد، نکات مثبت و اینکه چقدر در زندگی مورد نیاز است را به مشتریان ایده‌آل معرفی کنند.

رضایی ادامه داد : می بایست به این محصول در مواردی نظیر بازاریابی از طریق شبکه ای اجتماعی و اپلیکیشن ها ، فراوری محصول با توجه به خواص متعدد و متنوع آن ، بسته بندی و تسهیل زمینه صادرات ، راهکارهای حفظ و بهبود کیفیت آن، افزایش میزان بهداشت و استفاده از روش های نوین کشت توجه شود.

مدیر کل دفترنوآوری، فن آوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ضمن تصریح اینکه اقتصاد تمام کشورهای بزرگ دنیا برپایه شناخت ارزش های روستاها و شهرهایشان است که اهمیت فراوانی برای آن ها قائل هستند اظهار داشت : متاسفانه اقتصاد ایران برمبنای نفت بنا شده است و در این مورد اقدامات شایانی نشده است و جای بسی خرسندی است که کشور ناظر این اقدامات مهم باشد.

دکتر محمد حسین موسی زاده رویدادهای شتاب را شناسایی و توانمند سازی عنوان و تاکید کرد : اکنون که محصول شناسایی و ایده برتر مشخص می شوند باید به سرعت توانمند سازی نیز صورت گیرد و این مسئله ی بسیار مهم و حیاتی است .

وی درپایان خاطرنشان کرد: قدرت های اقتصادی دنیا تنها با دانستن مزیت های هر شهرو روستا و تبدیل آن به ثروت توسط علم و دانشگاه توانسته اند اقتصاد خود را ارتقا دهند.

گفتنی است در پایان این رویداد، در پایان این رویداد آقایان رضا شهریاری با طرح راه اندازی اپلیکیشن شوید هرندی ، مجتبی محمودی با طرح طلای سبز، محمد رضا جعفری با طرح راه اندازی انجمن شوید کاران به عنوان برترین ایده ها برگزیده شده و جهت به ثمر نشستن طرح هایشان به کارآفرینان برتر کشوری معرفی شدند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.